Vad jag tänker om vissa saker

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V, 41
TORSDAG 161020
Sibylla
GRATTIS
DAGENS CITAT,
 
Sök dig till raka ryggar
 
Egendomligt nog är kanske de stolar som
hjälper dig att slappna av inte de som 
man först kommer att tänka på - 
de lättjefulla och överdådigt
stoppande.  En stol som stöder
din rygg och hjälper dig att
sitta rak är förmodligen
den bästa valet.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När plattan ljuder känner jag att det är inte
så lätt att komma på fötter. Jag är så seg så trött
så....allt jag inte vill nu på morgonen.
 
Nå väl nu är det frukost,
Tänder ljus, hör svagt TV:n för
gubben kollar kollar den.
 
Lite läsning om Clinton och Trump.
Det handlar inte om hur dom skall lösa problem,
det handlar bara om..smutskastning.
Vilka skit politiker.
 
Nå väl jag tar mig nu ut till bilen för att dra mig till
jobbet. Ett dagpass med Maria och Nega.
Plocka upp Maria först bara.
 
Vi blir lite sena då Maria måste fylla på sl-kortet i dag.
Men vi är ju där vid sju. Sen var det bara att fixa med frukost och allt
som hör dit. gäst efter gäst kommer upp och det är bara att ge dom frukost.
 
Vi har fullt upp till klockan 10.30 då får vi upp den sista mannen.
Och det är ju svårt att få vissa att vakna i dag, vill inte komma på fötter.
Lunchen är på G, Det är ärtsoppa med pannkakor.
Gott.
 
Jag har min mat låda med mig i dag, glömmer den väldigt ofta.
Men sitter och matar en gäst det tar oändligt lång tid.
Men till slut kan jag lägga henne.
 
då hjälper jag ACP med en annan gäst.
Här går det undan vill jag lova.
Jag blir till bedd att ta 
trycket på en annan gäst.
Hela dagen går i ett.
 
Nu skall jag till läkaren som klia sig i huvudet och
undrar om karpaltunneln är lite aktiv, i båda händerna.
Ja så kan det ju va.
 
Eksem på händer har jag fått, och lite allmän sliten är jag.
Får en tid hos en handkirurg vid Liljeholmen.
Och Aleris med knät, salva till händerna.
Tack och hej för i dag
 
Hämtar ljus hos Camilla J, dom skall till Jonna S
Skall se om hon kan komma till jobbet.
Det är ju i Huddinge.
 
Nä men middag hos Camilla i kväll.
 Den godaste spagettin på på länge.
Super gott.
 
Blir en smula seg som alltid efter middag.
Så vi far väl hem där vid åtta.
Jag lova Camilla att lämna Linus då hon öppnar
på sin avdelning i morgon.
 
Och då jag inte har lust att gå upp fem så får han sova hos mig.
Då kan jag lämna han innan jag åker till Salem för massage.
Planerar bra :)
 
Nå väl lite sängen då inför kvällen.
Linus somna...Oj trött kille.
Jag och Ari kolla tv i sängen och jag
somnade också.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0