Vilodag kan behövas

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 39
SÖNDAG 161002
Ludvik & Love
GRATTIS
 Gräddtårtanu dag
Mums
 
DAGENS CITAT
 
Sök avsiktlig stimulans
 
Inse att stimulans har sin tid och att
avslappning har sin. Detta innebär att man aldrig
skall lura sig att tro att stimulantia är en väg
till avslappning.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har lite svårt att sova i dag så jag vakna...04.00
Det är inge skoj för jag vet att jag kommer att bli 
så trött innan 18.00 i kväll.
 
Går i alla fall upp för att fixa frukost,
men den får allt vänta ett tag.
Kan inte äta fyra
på morgonen.
 
Dusch och lite koll på TV.
Camilla ringer och frågar om vi kan äta frukost 
tillsammans. Det kan vara kul.
Dom kommer till mig i dag, Linus skall ju vara
här medans dom är på Grönan
med Annelie och Daniel.
Så nu blev det en storfrukost.
Man sitter alla och äter tillsammans.
Det gör vi ju de helger jag är ledig.
Stekt ägg, rostat bröd och bacon.
 
Nu är det bara att ta hand om resten av dagen.
Varför har du satt på diskmaskinen???
Men har gott hela natten...fan den är
sönder...morr.
 
Det blir bra när det kommer att vara fem vuxna 
och två större barn så då är det en diskdag i veckan...
Men det går inte Ari eller Jimmie med på...
Ny diskmaskin skall in....NU.
 
Jag och Linus går ner till Willys för att köpa köttbullar
och makaroner. Han väljer köttbullar och så väljer han makaroner.
Vi åker hem och det blir ju bra nu har Ari åkt för att titta på ny diskmaskin.
 
Fin är den. Det tar en timme plus att få den på plats.
Men nu är den där. Och det är väl bra då.
Nu slipper han att diska för hand.
 
Ja men planer för en middag då???
Pizza till mig och Ari...
Det är nog inget jag kan bjuda Linus på.
Han äter köttbullar.
 
Tråkigt han äter en sak tills han tröttnar på 
det sen går han över till något annat, he he
Gröt är passé och nästan pannkakor också.
Köttbullar ligger väldigt dåligt till nu.
Av 10 st åt han tre, sju fick Wilma.
 
Lite slappa och så sova.
Ett besök hos kiropraktorn i morgon.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
// SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0