Vinter tid

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 43
 Elsa & Isabella
GRATTIS
DAGENS CITAT
 
Skäm bort dina fötter
 
Ge dina fötter ett fotbad och massera dem
sedan med någon fuktighetskräm eller en
väldoftande olja.
 
Du kommer att känna dig
underbart avslappnad.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
I dag ställde vi om klockan och det var ju bara bra
med en extra lång morgon. man kan känna att
det är verkligen en längre dag.
Upp i alla fall och ger frukost till två barn av tre. Den tredje
ligger och sover stenhårt. Går inte att väcka här inte.
Camilla ringer och vi skall väl försöka komma ut med barnen.
 
Jag har i alla fall en morgon med lite slöa inslag.
Det är ju bara bra att kunna göra ingenting.
Vi blir bjudna till lunch
och pannkakor.
 
Thomas är mäster kocken när det gäller mycket,
men pannkakor oj oj tunna fin färg och as goda.
Jag åt två med sylt, grädde och glass.
 
Vi blev kvar ett tag för barnen lekte.
Sen kom tröttheten smyga över Linus,
vi beslöt att ta oss hem då.
 
Här är det full fart och Ari skall fixa middagen.
Det är helt ok makaronilåda med korv.
Massa olika korvar jätte gott.
 
Jag fick köra Jimmies XC90 i dag.
Det var lite maffigt . 
Har kört Camillas för
ett tag sen.
 
Men nu tar jag och gör kväll så det
får bli så....
 
Ha det bra.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0