Då är det bara att röra på sig.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 38
DAG; 268
TISDAG 160920
Elise & Lisa
GRATTIS
 
I dag för 34 år sen var det sol värmen var nog den samma.
Jag var på HS BB Kirurggatan 76, jag väntade på att få åka ner till
operation, min bäbis skulle förlösas med kejsarsnitt.
 
Tiden rusar iväg...i dag är han pappa till massa flickor och en pojke.
Han är en bestämd man...med regler, och många älskar honom.
Grattis min son på din födelsedag.
 
DAGENS CITAT.
 
Erkänn att du känner dig lugn.
 
Om du vill lura ditt undermedvetna att
hjälpa dig att slappna av, så upprepa bara;
"Jag känner mig lugnare och lugnare för varje
minut".
 
Lugn och Ro
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar med ett ryck....oj aj men fan.....
Ja ha h´ja jo samma men smärtan avtar....
Hurra bara det är värt att fira.
Så jag går upp. fixar frukost och känner av...
OK det känns bra. Tänder ett ljus och njuter av tystnad och lugnet.
 
Får för visso gå och bada händerna i varmvatten,
om jag inte hade vetat att jag har varit inomhus skulle
jag tro att mina händer har varit i en snöhög hela natten.
 
Läsa nyheter och dricka en god nybryggt kaffe.
Härlig start på dagen 
 
Det är bara att dra i gång min dag.
Messar Nea om när det skall bli fika för
Jimmie.  Och det är på fredag, bra för då har
vi helg sen.
 
Lova Linus att köra han till dagis, det går ju så där.
Han var inte så road av dagis i dag.
Nu är det bara att fara mot badet. 
Jag skall se till att få värme från bastun och
sträcka muskler i vattnet.
 
Efter en timme på badhuset är jag mör.
Tar mig ner till centrum,  skall luncha med
Sussi. Vi tar lite Kina buffén. 
 
Ny byggt var det, så det var ju fint. 
Lite koll på kläder hinner vi också.
Skall köra Camilla till läkaren så
det är bara att  köra henne.
 
Då han vi med att ta fika med Camilla. 
Innan jag skall lämna Sussi i
Huddinge.
 
Nea ringer och behöver hjälp med att hämta barn på 
torsdag. Dom skall till sjukan med Haylie. 
Det är ju problem med hennes lungor. 
Jobbigt värre.
 
Klockan ticka fram och Sussi skall hem,
jag kör henne till Huddinge. 
Linus hänger på.
 
Nu är klockan dags för middag.
Camilla har fixat spagetti med köttfärssås. 
Gått och gubben äter för mycket.
 
Men då är det bara att fixa allt inför kvällen. 
Maten blev vi bjudna på så det behöver 
vi inte ta hand om. 
 
Fixar kaffe till mig, gott och en skön stilla
Kväll.
 
Idol...ok jag skall väl då  se till att Charlie kommer med
till fredagens final. Han är mycket duktig,  väldigt
lik sin mamma Nsnne. 
 
Nå väl det är Nu hög tiden att
lägga sig.
 
God natt. 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0