Då är det en lördag

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V. 35
LÖRDAG 160903
 Alfihild & Alva 
Grattis 
 
DAGENS CITAT. 
 
En vill begäret, annat förnuftet.
Jag ser och gillar det bättre, 
men följer ändå det sämre. 
 
av, ovidius 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ny dag och jag har ingen aning om vad jag ska göra. 
Har i allafall börjat dagen som jag brukar.
Frukosten, med två tjejer,
en dusch och så
en kaffe. 
 
Det är nu lite lejon  vakten på tv, kan ju vara kul att se.
Barnamnet är inte direkt som Linus, dom gillar inte att sitta 
lungt och stilla. 
 
Men då får vi hoppas  att blir lite intresserad 
det är ju en bra tecknad  serie. 
Gilla ju lite lejon familjen. 
 
Det har varit mycket i dag, lekt ute promenerat till
McDonalds, lekt massor, och promenerade hem sen.
Trötta barn...Ja det kan man lungt säg.
 
Camilla kom på en kaffe, hon masserade min ömma nacken, 
Fan vad ont de gjorde... sen ville Linus vardag kvar med sin bästa vän. 
Ari fixa middagen, lax till oss och korv till barnen.
 
Haylie åt faktiskt lax helt otroligt.
Hon mumsade med god aptit. 
Så kul att se. 
 
Vi skall till Rickard på fika, det tycker barnen om.
Jack blev glad att få lite sällskap. 
Prata om  lite semestrar. 
Han visa lite kort.
 
Sen blev det lite dags att gå hem. 
Trötta barn, god natt Jack.
 
Vi traska hem, väl där så gör jag i ordning barnen 
För natten, Joline och Linus är trötta. 
Haylie vill inte sova.
 
Nu har Joline somnat Linus somnar nog snart.
Kollar lite tv, och väntar på han ska 
Somna. 
 
Kommer säkert någon film att titta på.
 
Tack för i dag. 
 
God natt
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 
 
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0