Då är det massage dag

 
 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V  38
FREDAG 160923
Tekla & Tea 
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT. 
 
Borsta eller borstas
 
Ta dig tid att borsta håret på någon.
Eller ännu bättre, borsta ditt eget - 
eller låt någon annan göra det.
Långsamt, metodiskt, omsorgsfullt.
(Det masserar flera lugnande akupressurpunkter
och upprepningen gör underverk).
 
av;
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
God morgon. ..Dagen då jag upptäckte att jag fyller år om två månader.
Tänk året bara rusar iväg,  kan man lägga i bromsen? 
 
Tyvärr har jag lite mer ont i dag...tar värktabletter och inväntar läget
smärt fri. Så nu kan jag ta en dusch och så fixar jag frukost.
Kollar lite på nätet vad händer och vad har hänt.
Elände och massa annat skit.
 
Skall låna ut extrasängen till Camilla och Thomas.
Dom skall bort i helgen. Bra med luftmadrass då.
Tömmer luften och rullar i hopp den. så
det blir bara att ta ner den.
Lunch och lite kaffe på de, gott som fasen.
Har något annat för mig?? Nej nej jag skall på massage i dag.
Men innan det skall jag luncha med Camilla,  lämna
luftmadrassen.  Hon har två killar som skall sova på den,
Linus och Robert. Det är nu bara att fara då
 
Så mot Salem och mot massage, skall nog bara ha
muskel massage tror jag. Är så trött i dom.
Tyvärr är dom ju borta helt nästan. 
Jobbigt att bli gammal, ha ha ha.
 
Jag får sån fin stund att det är rena wow.
Muskler blir knåpade. ...smärt punkten, 
hon hittar den och trycker  håller upp.........
och allt rinner bort.
Oj vad skönt.
 
Nu när jag ändå är i Salem så ska jag passa barn,
fyra tjejer och det är ju kul. Juhani är
också här. Vi inväntar en mamma,en pappa och en Ukki.
 
Min son skall laga middagen,  Nea hjälper till och jag kan se deras fina samarbete. 
När man ser två personer som bara gör det som skall och ändå 
kan kramas.....Så fint.
 
Vi har en liten födelsedags fika, jag vill fira min son.
Asså 33 år vad har åren försvunnit? 
Du har givit din gamla  sex
fina barnbarn det är 
jag glad för.
 
Nä dom skall få göra helg, Ari åkte lite förare oss.
Jag skall köra Juhani till Brinken. Han skall passa Wilma.
När vi kom dit och Juhani öppna dörren kom en super
glad hund.
 
Jag far hem, gubben har fixat sängen med nya sängkläderna. 
Så bra då slapp jag.  Det är bara medicin och Idol
kvar.
 
Bra idoler är det i år, svårt att se vem som är bättre.
Vilken är den som är bäst.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0