Det är helg efter jobbet i dag :)

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 39
FREDAG 160930
Helge
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
Stjäl till dig trettio sekunder
 
Om du känner dig spänd, så söker upp
något tyst ställe - det går bra med
toaletten i värsta fall - och
ta dig en halv minut för att
samla tankarna och komma
underfund med hur
du ska bli lugn.
 
Kanske blir de där trettio sekunderna de
nyttigaste på hela dagen.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Välkommen sista dagen i september,
Det har varit en stressig månad för mig då
jag fixa ryggskott efter min semester.
 
Men nu kör jag som vanligt och jag är så nöjd och det är OK,
Inte nöjd att jag fick ryggskott nej nej hel nöjd med massösen.
Har varit hos många, hat och tycker att många är helt fantastiska.
Denna tjej jag har i dag är fenomenal, hon fixar allt, det är så bra.
 
Jag börjar min dag med dusch och så en frukost.
Njuta av den och kolla lite mail, nyheter och FB.
Tända lite ljus.
 
Att köra Juhani till sin kompis som sedan tar dom till sitt jobb....
ja det kan vara OK, jag tycker det är det. Och ja han
är bortskämd, min sladdis och bortskämd.
 
Jag och gubben tog en lunch tillsammans innan jag skall till jobbet.
När vi sitter där och äter, ser vi Rickard en av våra söner.
Han var nere med sonen Jack som är förkyld och 
är tvungen att vara hemma från dagis.
 
Nu är det kort om tid, jag börjar 12 och klockan  är 20 minuter över 11.
Upp med gubben och så fort till Huddinge, ett kvällspass.
Jag skall jobba med Hassan en ny kille kul, jobbar ju inte med han
så ofta då han inte är på mina helger.
 
Kommer på jobbet och ser att han inte kommer....han är sjuk.
Då är det bara att gör det jag skall och sen se vem som kommer
i stället...Marleén. OK går bra.
 
Hjälper Maria L och Maria på 1D med genomförandeplanen.
Det tar lite tid och det är lite stökigt. Men hoppas att det ordnar sig.
Nu är det fullt ös på herrarna i hagen... att detta kan trötta ut hjärna så mycket.
Allt tjat och allt letande och allt stök.
 
Men jag gillar mitt jobb, kanske skall kolla lite med min lilla kropp bara
jag är lite trasig.  Hoppas jag hållerett par år till, jag vill det så gärna :)
 
Det är nu slut för i dag och det är så bra att allt trots stollerier
har en känsla av...jag gjorde ett bra jobb.
Inget att klaga på.
 
Väl hemma hittar jag gubben vid....
DATORN
var annars.
 
Tar mig kaffe och nu skall jag
lägga mig, Skall rida i morgon så det skall bli turbo skoj.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0