En tom vecka har börjat

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
VECKA 37
MÅNDAG  160912
 Åsa & Åslög
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT. 
 
Välj ditt umgänge
med omsorg
 
Det kanske låter hårt, men umgänget med mycket
stressade personer får dig att känna dig
stressad själv.
 
Å andra sidan kan umgänge med lugna människor - även bara
under korta stunder - göra dig lugnare.
 
ur boken;
Lugn och ro
 
av;
Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
En helt ny vecka och dag är här. Jag tycker det är bra med 
nya saker och utmaningar  Så här skall jag sätta helt fokus
på bra saker denna dag...hela veckan :)
 
Men då startar jag med frukost och njuter av den.
Läser lite nyheter på nätet och sen njuta av kaffet.
 Funderar på vad jag skall göra.
 
Tar en sväng ner till Camilla, hon vill ha hjälp med
lite skrivande.  Hon skall ha möte på jobbet. 
Det var en lätt match. 
 
Nu skall hon till jobbet och jag skall till Salem.
Lunch med Nea och barnbarnen. 
Pizza
 
Tar ut de små för en lekstuga. Det är ju fint väder och
jag måste få frisk luft efter snoret och febern.
Vi har gungar och dom klättrar. 
Kul tid.
 
När jag kommer upp med barnen är min son
hemma, min fina son. Han är nog den som ger mig gråa hår. 
Han har ett temprament som inte går av för hackor. 
Han har i alla fall glimten i ögat. 
 
 
Nämen nu kör jag barnen till Jocke,  familjen skall äta
middag där. Jag skall till ICA och hämta ett 
paket. Förstoringar...jag behöver alltså
fler ramar från  IKEA.
 
Plockar Linus vid 16 tiden. Vi ska äta middag där.
Så vi hinner hem till mormors hus....
Han gillar det. Vi har en soft 
stund kollar på plattan 
 
Gubben kommer hem, han somnar på soffan. 
När klockan blir 18.15 så att far
vi ner till Brinken. 
 
Juhani har varit på jobbet och är lite slut.
Hoppas det kommer att gå bra.
Han är duktig.
 
Nu är kvällen här och vi behöver komma till ro.
Inta kvällen och se hur natten närmar sig.
 
Slut för i dag.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0