Fan...dålig

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V. 36
FREDAG 160909
 Anita & Annette
GRATTIS 
Super grattis min vän---
Anette Part
på din namsdag
 
DAGENS CITAT. 
Det finns ingen väg till frid.
Frid är vägen.
 
av;
Thich Nhat Hanh 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
När ögonen brinner vid varje blinkning,
när huvudet inte reser sig upp samtidigt som kroppen,
då har jag feber....
 
Ingen dag jag ser fram emot, jag hade tänkt mig jobba i kväll.
Men jag tror inte jag pallar detta. Tror min kropp säger i från just nu.
Kan det vara så att jag har övertagit Juhani´s förkylning???
 Han är skamligt pigg.
 
Nå väl min dag har nu börjat...Lite för tidigt kan man säga, jag
är lita så där.....off så det blir inga stora saker i dag.
Nu är det bara att peta i sig frukost.
 
Nu hasar jag mig till soffan och kollar TV hela dagen....
och sover lite nu och då. Så det så.
Hur fasen skall jag klara dagen?
 
Jag hatar verkligen att vara förkyld. 
Värk i huvud och ont i näsan. 
Mår satan inte alls bra.
 
Sover, kollar tv, sover igen och kollar mer på tv.
Nu får jag lite besök... Camilla och Linus. 
Trevligt med sällskap. 
 
Middag på G....Jag förbereder och Ari gör klart.
Jag hänger i soffan och mår pyton.
Så synd om mig...
 
Kvällen är här och jag har precis vaknat.
Sovit en 20 minuter.  Mer tv.
 
Hur seg kan man vare när man inte har gjort något???
Jag fattar inte, men jag lägger mig nu för natten.
Kan vara bra.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0