Försöka kurera mig

 
SUPER FARMOR BLOGG.
SÖNDAG 160911
Dagny & Helny
GRATTIS
 
Dagen är också 
Till mina av Anna Lindh
 
DAGENS CITAT
 
Slösa lite med tiden.
 
Strängt upptagna människor slösar sällan sin tid på 
det som enbart är lättsamt och lustfyllt.
Men just för människor som arbetar hårt är all
tid som ägnas åt sådant minst av allt bortkastad.
 
Från boken 
Lugn och ro
 
av : 
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har sovit ganska OK i natt vaknat två gånger bara ,
var av en var jag tvungen att  gå på toa....
Annars kom jag upp där 07.30 tror jag.
Kände kaffe lukten av nybryggt kaffe.
 
Så upp och ta för mig av frukost.
 
Nu skall jag njuta av kaffe och läsa nyheter.
Tur att man kan dricka lite förkylnings te 
och strepsils. Alvedon slinker ner också.
 
Morgon och lunchen har bara passerat utan större argument.
Inga större händelser eller vad man nu skall säga,
Jag kör på kurerings möjligheten.
 
Tittar just nu på tv, FOX serien heter numer. 
En bra serie om två bröder,  en FBI och 
den andra är ett mattegeni. 
 
Juhani skall iväg och spela biljard. 
Ari är med Jimmie.  Så då blir jag själv.
Kan ju vara skönt...en kaffe då.
 
Nu återstår det barnvänligt
och en skön säng. 
 
God natt
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0