Ja nu skall vi se om den håller.

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V 37
 
ONSDAG 160914
 Ida
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT. 
 
Gör en paus mellan
förändringarna
 
Det är alltid frestande att klumpa i hopp
all stora förändringar i livet till en enda
 stor masochistiskt skeende.
 
Gör din stressnivå en tjänst och
ta en förändring i taget
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Att ha så här ont som jag har nu är inte så kul.
Jag vet inte om jag skall gråta eller skrika.
Vänster sidan av ryggen , klassiskt ställe
över höften,  AJ...SATAN.
 
Men jag kliver upp och sen får vi se.......
Frukost på spänd rygg...he he.
Går så där.
 
Lite kaffe som tröst, det går inte av för hackor.
Nu är det i alla fall hög tid att plocka upp 
Maria.
 
Fasen vad det var svårt att kliva in i bilden. 
För lång och att böja huvudet är inte så lätt. 
Men in kom jag. 
 
Camilla skall ha bilen så vi åker med Thomas 
till jobbet.  Han fortsätter till Lenna 
Jag och Maria kliver in på jobbet. 
Nu är det bara att gå upp
Och starta jobbet.
 
Det går så där  jag har ont, känner av ryggen.
Det är inte så kul, men jag kör på.
Vill bara gå hem.
 
Min chef tyckte dock att jag skulle vara kvar.
Lite frustrerad blir jag, har ont satan.
Det blir då lite mer påtagligt 
med smärtan.
 
Jag är kvar till 13.45 det känns lite jobbigt. 
Nu är det i alla fall bara att ta mig hem.
Apoteket i Tumba får ett besök. 
 
Väl hemma kan jag vila och sträcka på min rygg.
Får i alla fall lite på plats. Känns bra men har ont.
 
Middagen hemma är på G och är spagetti och köttfärssås. 
Har mat gäster, Camilla, Thomas och Linus.
Sen var det bara att posera sig i soffan.
Dr Phil.
 
Och kvällen kommer sakta nu.
Mysigt med ljus nu på kvällarna. 
 
Mer smörj på ryggen och så mer stretching. 
Tv i sängen innan n sömnen infinner sig. 
 
 God natt
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0