Jag skall klar av detta

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V.38
ONSDAG  160921
Matteus 
GRATTIS 
 
Internationella fredsdagen
 
 
DAGENS CITAT. 
 
Använd förståndiga skor
 
Alla experter på reflaxologi kan intyga att den verkliga
avslappningen börjar med fötterna. Det kan tyckas
självklart, men att gå i bekväma skor är nästan
lika avslappnande som att gå barfota.
 
av;
 Paul Wilson 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Vaknar och känner bara en liten pytte liten smärta i ryggen.
Från smärta runt 9 - 10 till en svag 5 på två dagar..
Fantastiskt.
 
Jag tror inte jag lurar mig helt...eller????
Jag äter smärtlindring och jag har nu masserat, akupunktur,
kiropraktiker, vatten gympa, simning, promenader.
Kan vara så att jag har lite för många lindrings saker...
Eller???
 
I vilket fall som helst är det skönt och jag ska njuta av dagen,
kommer att vara försiktig minst två veckor till.
Går inte att vara på den säkra sidan.
 
Frukost och nyheter kan det vara något????
Njuter av tända ljus och har en fin höststämning.
Ljusets tid börjar nu och håller i sig många månader.
 
 
Nu är det bara att fixa denna dag så bra som jag bara kan. 
Jag har då som vanligt ser till att min dag är så
välfylld som möjligt.
 
 Har tagit fel på dag då jag trodde jag skulle till Tullinge. 
Men jag lämnar Camilla i Norsborg,  hämtar
Nea och Joline i Tumba. 
 
Kör till studion och sen tar jag med mig 
Joline för att plocka Camilla. Jag och Joline hamnar på 
Norsborg brygga. 
 
Väldst kul massa fisk bäbisar lite pippisar. 
Men inget bröd hade vi,  nu är Camilla klar 
plockar upp henne.
 
Nea tar sig till Tumba, kör dom hem till Salem.
När jag är klar där tar jag mig ner till 
Camilla. 
 
Hemma är Juhani sjuk och eländig,  han är febrig och 
kan inte gå till jobbet. Inte så bra tycker han.
Så kan det gå när man inte tar hand 
om sig. 
 
Nu är jag hemma och tar det lugnt och tänker vila. 
 Har besvär med min handled, tandvärk på
fel ställe. 
 
Middag .....värm en matlåda,  jag har ingen lust
att laga mat.  Jag hittade en liten låda
som jag åt.
 
Juhani är uttråkad och spelar lite,  Ari är trött 
och sover på soffan, jag har as tråkigt. 
Tittar på tv.
 
Nä tacka vet jag att vara på jobbet, snälla
nu får det allt bli  bra.
 
Idol på tv och så lite csi, 
min kväll.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0