Kurs dag.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
ONSDAG 160928
Lennart & Leornad
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
Lät av de yngsta
 
Låt barnen ge dig en lektion i lugn:
se hur de lever i varje ögonblick
för stundens glädje.
 
Försök, så kan också du
bli som de.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Den börja för ett tag sen då jag vaknar runt 04.48 och har ingen lust att gå upp.
Vet att jag kan ligga kvar ett tag till inan klockan ringer.
Men sen ljuder plattan sin mjuka melodi så jag kan gå upp,
05.00
 
Så då är morgon stöket klart och jag kan ägna mig åt att njuta av
frukost. 
 
Kollar lite på vad för nyheter som kommer ut i dag.
Lite koll på FB också medans jag avnjuter en mugg
kaffe.
   
Då är det hör tid att ta Bumble Bee mot jobbet .
I regnet och att tänka på att det har kommit massa vatten
som ligger snyggt på vägen. Och när jag kom mot Tullinge kom ett skyfall.
Vem har beställt de???
 
Väl på jobbet är det full fart och vi kör på en gång.
Inget som är ovanligt, men det var lite saker som natten har att
berätta. Jag och kollegorna kör på med frukost
och morgonrutiner.
 
Visserligen blir det lite mycket med vissa att stå i,
men det är vad vi gör. Frukost till alla är klart vid 10.00 
Bra.
 
Har några bilar att beställa och att se till att nya gäster kommer in.
Vi har både kortis boend och växel. Variation förnöjer
heter det jö....
 
Lunchen kom och det blev bra och eftermiddagspersonalen kom.
Fackligt möte och så...kan vara tungt i bland.
Fick svar på mina frågor och det var OK.
 
Och så till nästa möte dokumentations träff.
Gymnasietorget.
 
Vilket gäng vad många vi blev och då fattas det typ....5 st.
Vi diskutera lite om vad som skall skrivas och vad vi skall
ta upp i nästa träff i november.
 
Men då är det då bara åka hem.
Där hemma har gubben tappat klockan,
inget kaffe ingen middag.
Han missköter sig :)
 
Blir relativt trött effter middagen när den entiligen kommer.
Tar och bänkar mig i soffan, kollar tv och till slit lite Miami csi
 
God nat
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0