Men ...ja ha då kör jag.

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 39
TISDAG 160927
Dagmar & Rigmor
GRATTIS
 
DAGENS CITAT.
Låt de gamla vara glömt.
 
Det finns sällan något förnuftigt skäl till
att ångra handlingar och händelser i
det förflutna. Ty det förflutna existerar ändå
inte på något annat sätt än i ditt minne.
 
När du inser denna brist på verklighet,
finner du ro.
 
av;
Paul Wilson
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Har ställt klockan... det är ju då så att jag är ledig 
men skall kolla med sonen om han skall ge blod i dag.
Han skulle det sa läkaren i går men det har inte kommit någon remiss.
Nå väl min morgon är lång och tyst...tänder ett ljus och njuter av tystnaden.
 
Frukost 
Målet med stort F..Här njuter jag så väldigt mycket.
Men ger kroppen den första energin för dagen...
Jag ser till att den får vakna långsamt,
med energi intaget.
 
Koll på nätet...jo alltid, läser nyheter och kollar på face book.
Avnjuter en nykokt kopp kaffe, Och min dag är på G.
Har en pytte liten sak att stå i....
 
Juhani skall lämna blod....ingen remiss.
Då fungerar det inte. Ner till hans kompis som
skall ta honom till jobbet.
 
Jag uträttar mitt ärende också, att åka efter en GPS är ju kul.
Man kan ju få se massa roliga vägar.
Klar och nu är det bara att se till att ta mig
till Tumba och Apoteket.
 
Hemma en latar dag....Tack :)
Gör inte alls många knop. 
Kollar på tv dricker kaffe 
och njuter av dagen. 
 
Jag har bestämt mig för att göra en pizza
till middagen och jag har massa saker.
Skinka och bacon  super gott.
 
Nu ligger visserligen min man och sover
så middagen blir bara med mig själv.
Det är gott och jag kollar tv och äter 
pizza. 
 
Ett bad kan sitta som en smäck. 
Jag har ingen direkt ro att sitta
I badet så länge. Jag blir 
rastlös. 
 
Nu är det bakning på tv go
saker...så fina saker.
 Och Miami CSI
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0