Nu är det bara att köra

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V.  37
FREDAG 160916
Dag & Daga 
GRATTIS  
 
DAGENS CITAT. 
Strunta i små problem.
 
Det viktigaste knepet att bevara sitt lugn
är att inte ligga sömnlös och älta små problem.
 
Det näst viktigaste knepet är att lära sig
betrakta alla problem som små 
problem.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Ja det är ju bara att starta dagen med en frukost. 
Efter att ha kämpat som en gris att få på stödstrumpor och byxor....
Vilket skit jobb.
 
Nu till min frukost.....
Jag linkar mig ut till köket och häller upp fil, musli 
och fixar smörgåsar.
 
Tänder ett ljus för att komma ner i relax mod.
Jag känner mig superstressad.
Kan inte göra något.....
 
Vilken start var uppe på toa vid sex och hade kläder 
på vid sju...bra jobbat. Så svårt att få på kläderna. 
Nu skall jag kolla hur dagen ser ut.
 
Camilla lånar bilen.....Hon skall med Linus till
astma läkaren i Huddinge,  sen till Älvsjö
till öron läkaren.
 
Jag får samtal från vårdcentralen som jag ville höra
om man kan få en spruta i dag också.
Då är läkaren inte där.
Skit i de då.
 
Aleris ringer och jag bokar tid till kiropraktor  på måndag
och sjukgymnast  på fredag. Får tag i massören  i
Salem  och får tid där i dag klockan ett.
Jippi.
 
Camilla kör mig dit. Ari plockar upp mig.
Då är det bara att njuta får akupunktur
också. Fan vad skönt, skall tillbaka
nästa fredag. 
 
Ari och jag åker hem, Camilla kommer upp.
Vi tar en fika, sitter och lyssnar på vad hon skall göra i dag.
Ja jag kommer att ligga på sängen och mysa.
 
Efter promenad bör jag vila. Hoppas detta nu går över snart.
Detta är inte kul. Jag har så tråkigt.....
Händer inget direkt.  
 
Kollar på djur. som gör roliga saker.
Det är ju kul.
 
Tar och stänger för idag.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0