Nu är det söndag. ...

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
SÖNDAG  160904
 
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT. 
 
 En fåfäng kvinna behöver en spegel. 
En fåfäng man är sin egen spegel. 
 
av,
François Sagan
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Efter en sömn lös natt så beslöt vi,
 Joline, Haylie, Linus och jag
att gå upp och fixa 
frukost. 
 
Tre barn som skall äta.
Det är tur att jag kan fixa ihop frukost 
som till frestelser alla.
 
Men som vanligt är det bara ögonen 
som talar barnen äter inte så mycket som de borde. 
Men jag får se till att ge dom lite brunch 
hos Camilla och Thomas. 
 
Vi tar en förmiddag med lite slapp vid 
Tv. Nu är klockan dags att fara till 
Brinken.  Det vankas brunch.
 
Barnen och Camilla körde lite gympa. 
Dom har väldigen kontroll på
Övningarna.
 
Bra musik och härlig skratt från barnen.
När vi skall åka hem blir det tand gnissel.
Joline börjar gråta hysteriskt.
 
Linus blev också ledsen. Haylie blev väldigt arg och
stökade vilt när jag skulle  sätta henne i stolen. 
Tur så slutade hon när vi börja rulla. 
 
Hemma med två trötta barn. Nu skall jag invänta son med fru.
De skall lämna några kartonger,  dom skall ha visning i veckan 
och till nästa helg. 
 
Det var ju trevligt att ha dom här, det händer inte så ofta.
Men när det händer är det kul.
 
Jag och gubben gjorde en mycket ovanlig sak i dag......
Vi hjälptes åt med att städa, jag dammsög
Hur ovanligt är inte det......
 
Nu blir det middag kyckling  (vilket inte är så ovanligt)
Lite ovanligt då är att Juhani åt med oss.
 
Och så.....färgade jag håret. 
Jag kommer att lägga upp bild i morgon.
Nu är det kväll och jag skall kolla på tv.
 
God natt 
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0