Ny månad

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V  35
TORSDAG  160901
Sam & Samuel 
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT. 
 
Kerlek till rikedom växer,
ju mer än rikedomen växer.
 
av;
Suetonius 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Efter en sömn dålig natt så kunde jag i alla fall sova
en stund på morgonen. Det känns skönt då jag har stora problem med
bena i natt.
 
Nu på morgonen har jag tagit bort bandaget och alla 40 tryckförband.
In i duschen, få bort blod från benen, och njutit en stund.
 
Fixa frukost och så kollat nyheter.
Beställt stöd strumpbyxor....
Det måste jag ha nu i tre
månader minst.
 
Fy vad svalna ben jag har just nu. 
Jo jag vet det går bra det kommer att bli som vanliga ben sen.
Men just nu är dom svullna. 
 
Min dag är nu på G jag har tyvärr tvättstugan dag. 
Nu klockan 10, jag måste få bort rese smutsen. 
Har med lite av Juhanis tvätt också. 
 
Klar då kan jag och Ari åka till dollarstore i Fittja. 
Kul att den finns här också. 
Och det finns ju lite.
 
Lunch vid netonet i Fittja, ligger en Thi restaurang där.
Gubben gillar att äta där, jag tycker det är lite slitigt. 
Men jag får ge mig  ibland.
 
Hittar ingen klocka till Bumblebee 
Hans bil klocka går som den vill,
och jag är i behov av en klocka. 
 
Nu är vi hemma och skall bara slappa. 
Få se om vi skall kolla på huset
till helgen. 
 
Jag kollar just nu på  sommar med Ernst. 
Vilka saker han framställer, detta hus han och
dom två snickarna gjort är så fint.
Vilka ideer han har....
 
Jaha ja...nu blir det Miami CSI
Så bra serie, fast nu kör dom lite gamla
avsnitt.
 
 God natt.
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0