Och nu är det helg

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V. 37
LÖRDAG 160917
 Hildegard & Magnhild 
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT. 
 Starta tio minuter före tiden 
 
Starta varje företag tio minuter före tiden.  På det sättet 
undviker du inte bara hetsen, du får dessutom 
tio minuter på dig att slappna av före 
ditt nästa åtagande.
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
När jag vaknar trodde jag att jag skulle dö.
Hur är det möjligt att man kan ha så
jävla ont. Kan inte göra något. 
 
Be om hjälp för att ta på mig kläder,  hjälp med att ta
upp saker på golvet, hjälp med att ta fram frukost....
Att känna sig helt hjälplös. 
 
Frukost liggande i sängen hur kan det vara så
jag kan inte göra så mycket åt detta. 
 
Gymnastik kan jag göra i viss mån,  liggande i sängen. 
Vrida benen sida till sida.  Känns bra men gör ont.
Lite skall man nog känna.
 
Fick ett samtal från en kollega och det var ju inte 
roligt att höra. Vi måste stå upp tillsammans. 
Inget skall köra över oss på oskyst sätt.
 
Ja vad kan jag göra.......?
Kolla på reprisen av Idol.......
Så tråkig. 
 
Har lite långtråkigt just nu kan jag känna.
Vet inte vad jag skall göra.
 
Har besök av barnbarn, två flickor.
Men jag kan inte leka med dom.
Inge skoj, har så ont i kväll.
 
Ligger här och kollar tv. Har nu Haylie bredvid mig.
Hennes syster är med föräldrarna. 
Jag har inget speciellt att
se på.
 
Tar och stänger för i dag.
 
God natt 
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0