Oj nu är min semester nästan över

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
VECKA  36
MÅNDAG  160905
 Adela & Haidi
GRATTIS
 
DAGENS CITAT. 
 
Ty väl håller dikten en pegel åt livet;
men en trollspegel.
 
av,
Hjalmar Söderberg. 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Att vakna till soppbilen var mindre roligt....
Det är ju inget roligt ljud.
Men nu är jag på G.
 
Fixa frukost....
Njuta en stund av tystnad och så på med lite musik.
Kan höra på lite Rik FM.
 
Från i går kväll när jag hitta färg till mitt hår...
Så har jag nu haft en längre tid....
Orange i huvudet...Hjälp....
Helt OK
 
Det är då hög tid att fara ner till centrum. 
Jag skall köpa en present till Tindra. 
Hon fyller år den 10/9, 
 
Sen är det ett paket till mig som skall hämtas. 
Ja men är det lunch då, kanske Camilla vill äta en sallad.?
Mot Brinken då. 
 
Nu skall jag hem och städa. ..men kom på att jag
glömde apoteket. Ner till centrum igen.
Och så hem....
 
Men vad händer nu?
Varnings lampa för bromsarna,  men nej....
Ringer Thomas,  vad kan det vara?
Slang, cylinder eller. 
 
Irriterande går jag upp, får se vad Thomas tror när han kommer. 
Jag går hem och fixar middagen.  Gubben kommer där vid 16.30
Och han frågar vad som hänt med bilen....
Olja under bilen........
 
Alltså blir jag less eller.
Måste bilen krångla nu?...
 
Ja ja
Nu är det i alla fall kväll och jag ska faktiskt njuta av lite 
av lite tv och idol. Vissa är ju bra. 
Men asså. ..vissa....
oj oj.
 
Nu lite  lite chips miami 
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0