Sjukgymnastik

 
SUPER FARMORS BLOGG. 
V. 38
TORSDAG  160922
Maurits & Moriz
GRATTIS
 
DAGENS CITAT. 
 
Sök det bästa i allt
 
Gör det till en vana att se det bästa hos
människor och situationer. Du kommer att
finna att detta enkla förhållningssätt leder till
optimism och positiva känslor - vilket
i sin tur alstrar lugn.
 
av;
Paul Wilson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG. 
 
Vaknar och har en lätt smärta i handleden, dock inte i ryggen.
Det kan ju då vara skönt, jag vill bara bli bra någon gång.
Det är bara full fart som gäller.
Frukost är nu ett måste....
Njuter av den och tittar på lite nyheter.
Lite kaffe på detta då, Camilla som har redigt problem 
Med höstlöven. ..hennes sle har satt sig där, fråga om jag kan lämna
Linus i dag efter mitt besök hos sjukgymnasten.
 
Så mot Tullinge, här skall lära mig lite
Vett om ryggen, (kan det i och för sig), man kan 
aldrig lära sig för mycket. 
 
Nå ja han heter Christian och var mycket bra på
sin sak. Jag lär mig nya övningar.
Då är det bara hem till Camilla.
Tar Linus till dagis.
 
Camilla och jag far till affären  där jag måste handla.
Det är väl inte så jobbigt, jag vet vad jag vill ha så
30 minuter tar hela handlingen. 
 
Upp till mig med varor, sen ner med Camilla. 
Jag skall till jobbet, möte om sol dokumentation. 
Nu är det viktigt att få alla att göra rätt. 
 
Det är jag  Pia och chefen. Så lite tider har vi fått. 
Skall skriva bokningen på konferensrummet. 
Lika bra att boka det redan nu.
 
Åker hemort skall fixa lite med råttorna  som vi passar. 
Det är fyra som skall åka i väg, Juhani spar tre.
Dom är rätt söta.
 
Men då skall jag fixa en liten middag, det blir väldigt bra.
Potatis,sås och en annorlunda köttfärslimpa. 
Det blev gott.
 
Vad gör jag nu då....kollar tv....Ja det kan ju vara
......slappt.  Hal åtta hos mig...Ja sådär. 
Idol jo varch bra musik. 
 
Ha en trevlig kväll. 
 
God natt 
 
HAKUNA MATATA, 
Det är ord som är bra. 
//SUPER GRANNY 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0