Annandag påsk

 
SUPER FARMORS BLOGG  
V. 16.
170417
Elias & Elis
 GRATTIS 
 
DAGENS CITAT
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
I dag är det sju dagar kvar :)
Nu börjar min vardag dra i hopp sig och jag
tycker det är riktigt roligt. Längtar en smula faktiskt.
Lite mer socialt umgänge kanske, eller ???
 
Ja efter en natt med huvudvärk och dålig sömn har
jag nu tagit mig upp och skall se till att göra
som jag brukar varje morgon.
Frukost.
 
Kan kolla lite nyheter samtidigt för man äter då långsammare och får
inte ont i någon mage :) Det kan ju vara bra tycker jag :)
Så dagen har att berätta???
Inga roliga nyheter direkt jag fortsätter min dag
med en kopp kaffe hos Camilla det ger mer än nyheterna.
Skall ändå vara i Segersjö vid 13 tiden. Hämta en jacka som Nea tingat.
 
 
Så här är det serie tittande medans dom viker kläder...Bra kombination.
Jag hjälper dom lite med att hänga Linus tröjor. Jag är med han en stund då han
vill visa att han är hur duktig som helst med att spela Mario,
 
Han berätta också att han var ute i går med Robert och cykla i Södertälje.
Han vill också att jag skulle ge honom en smörgås, men efter som lunchen är på 
G är det inte så bra ide tycker jag. Då gick han till sin mamma istället.
Hon svara samma sak det var ju inte så lyftande :)
 
Nå väl Ari ringde och sitter fast på norr sidan om Gävle.
Så det kommer att dröja lite innan han kommer hem.
Men det är ju OK för det är bättre han tar det
lugnt än att hetsa sig hem.
 
Lunch hemma och sen lite koll på tv:n men det är ju bara tråkigt.
Jag vet inte vad jag skall göra riktigt. Nu ringer en kollega
till mig, kul att berätta att jag kommer på måndag :)
 
Så maten bestämd, det blir bara jag och gubben 
Juhani blir kvar till tisdag  :) Jag måste
kolla tvätt tid, i kväll eller i
morgon???
 
Nej nej ingen tvättid förens onsdag. Samma dag som Joline blir fem.
Tänk vad tiden går hon är ju hela fem år. Helt otroligt.
Men det är på onsdag. Nu är det måndag. 
 
Då är även middagen avklarad och jag tar en kopp
kaffe och tittar lite på tv. Det är tecknat  och
lite pingviner. Ari somnar som på
beställning.
 
Så jag är ju då åter "ensam" lite tråkigt
då. Man vill ju ha någon att samtala med 
Det är rätt tråkigt att vara två hemma och ändå
vara "ensam".
 
Nu kommer Dr. Queen  så då blir det att titta på det.
Jag varvar mellan Queen och Phil.
Det är ju underhållande :)
Så tar det slut och 
jag skall bada.
 
Skönt efter badet, lägga sig i sängen och kolla
Miami CSI och så försöka komma till ro.
Gubben sover på soffan så där
får han ligga.
 
Tack för att du var vänlig och titta in här på
min lilla blogg. Alltid lika trevligt.
Inge drama som sker här.
Bara normalt liv.
 
 
Tankar från en person som bara behöver komma ut i luften.
Ett helt vanligt blogg utan mode, politik, rivalitet,
hat, avensjuka på riktigt. Här är det bara jag
som ventilerar helt vanliga tankar som
en tjej i min ålder kan tänka.
 
Jag är så tacksam för att du tar dig tid. 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0