Haylie tre år


SUPER FARMORS BLOGG      
 
V. 17.
170429
Tyko
 GRATTIS  
Grattis
Haylie på din tre års dag
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
En skön natt sömn med super tung sömn, bra eller dåligt?
Bra för jag får sova, dåligt för jag oftast får huvudvärk
när jag vaknar. Dock inte ihållande men lätt jobbig.
Kan bero på att jag sover tungt :)
 
Men jag startar dagen med frukost.
Fixar lite fil , flingor, smörgås och kaffe.
Läser lite ny heter och  och kollar Facebook.
 
Nyheter i dag.
Så klart står det om femte offret från terror attacken för tre 
veckor sen. Det är en kvinna som har lämnat oss
i sviter från skadorna. Tragiskt.
 
Man har hittat en man död vid Skogskyrkogården.
Det är lite om morden i Arboga, kvinnan blev dömd i går.
En skola brann ner i Kungälv, igen blev en passagerare av
slängt från ett överbokat plan. USA vill att världen skall frysa ut
Kim. Bra övningar för stora biceps, Stina fick lämna Let´s dance.
Polisen skulle fri ta en kvinna,  polisen öppnar eld, detta sker i Malmö så klart.
Massa sport är det såklart det får vi inte glömma. Bantnings tips också.
Det var också lite om kronprinsessan, hon hade fått ett skratt
anfall över en rolig sak som inträffat.
 
Jag lämnar nyheterna och över går till vädret i dag :)
Uppe håll och eventuell sol låter skit bra. Nu på 
morgonkvisten är det redan 5,4 grader plus.
Det kan alltså bli lite värme i dag.
Hoppas på det.
 
Jag skall nu göra mig i ordning för att drs på kalas i Ärla
Resan ner gick som den skulle. Lungt och fint.
Här kommer bilder från dagen.
 
En häst hörning :)
Hon gilla den
Nu skall hon kolla på myror
Finfina saker
Amanda
Haylis nya jacka
Kaffebröd
Leker med förstoringsglaset
Jocke fikar, Haylie poserar
Johanna & Nea
Tårtor 
Jamie sjunger
Pappa & Haylie
Blåser ljus
Faster sjunger
Farbror Thomas & Linus sjunger
Linus tar bra ton
Kalas fika
Jolin i split
Kevin slår volt
Haylie hoppar
Wilma är skit sur
Vackra Haylie
Tänk om Jimmie tappar något :)
 
Tack Nea och Jimmie för ett helt otrolig kalas, och god middag jag kommer
vara mätt i två veckor. Så trevligt det var och massa barn.
Haylie var nog super glad :)
 
Hem resan gick bra fick se en fin solnedgång i bakrutan.
Han ta kort på den men den är svår att se kanske.
 
Tack för i dag. 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0