Hem från Ärla

 
SUPER FARMORS BLOGG 
V. 13.
170402
Gudmund & Ingemund
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Men på landet vaknar man klockan 04.30 för då
är dom små pippina vakna och sjunger
som bäst. Jag ligger och försöker
somna om går inte så bra.
 
Men till slut kommer Haylie och vill vara med farmor,
välling farmor, ok upp fixa välling, byta natt blöjan
och kolla på tecknat. Då kommer syster yster,
Joline, in. Tittar ni på tv?? Det vill jag också.
 
Nu börjar farmor bli lite hungrig så jag skall ta och gå ner för att
böka lite frukost tänkte jag. Jag möter både Jimmie och Nea.
Bra frukost på G det blir så smarrigt.
 
Nu har vi en förmiddag att umgås och kramas med barnen.
Lite kort kommer här.
Haylie kolla efter knoppar.
Juhani och Haylie
Haylie hoppar och  studsar
Ukki och Ashani
Jimmie tvättar min bil
Joline älskar att gunnga
Huset
Tomt mot garaget
Tomt åt andra hållet
Min fina ek
Mot garaget
 
Så nu skall vi dra oss hem, Juhani och Ashani skall på middag så
nu måste vi hem. Det går väldigt fort och ett tu tre är vi i Södertälje, 
vi kommer inte att hinna till Jordbro till fyra men 16.40.
 
Jag och Ari tar Länna vägen hem och sen handlar vi i Huddinge.
Hem och på börja en sen mycket sen middag,18.40 
äter vi....det är sent vill jag lova.
 
Nu skall jag bara lägga mig på soffan efter en varm dusch och ta en fika för
att kolla på TV och sen göra kväll. Det har varit en fin dag, god mat i går
god lunch i dag. Fick bilen tvättad och solen lyser på blå himmel.
Vilken fin dag.
 
Har pratat med Camilla och hört om dom har haft det bra,
och hon var på tjejmiddag i går, trevligt.
Vi skall ses över en lunch i morgon :)
Nu tar jag och tackar för mig.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0