Kalas för Joline

 
SUPER FARMORS BLOGG     
 
V. 16.
170422
 Allan & Glenn
 GRATTIS 
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja jag börjar väl då här på morgonen, jag vaknar upp och
känner att det är en bra dag, solen lyser med 6 grader i skuggan.
Inte illa för en lördag i april. Det är bara att kliva upp och börja dagen
på ruta ett. In i duschen, det är bäst att börja där.
 
Frukost,
Ja det är ju bara att ta fram , fil, flingor, smör, ost,
smörgås och kaffe. Glöm inte ingefära juice.
Då ser det bra ut och kolla media på datorn.
Zlatan men oj han är skadad, korsbandet är vist av. 
Ser ju inte så bra ut. Operation och rehab i många månader.
Ja sen är det massa saker om USA, Ryssland och Nord Korea.
Alla skall vara storebror till resten av världen. Helt  otroligt. Dom skall bara
matcha varann och se vem som är störst.
 
Vi har andra problem i världen som är bra mycket viktigare en detta.
Vi vill inte ha ett världskrig igen, det här är så sjukt.
Man kan bli mörkrädd mitt på ljusa dan.
Nä jag lämnar detta med nyheter i dag, blir bara så arg.
Har ingen lust att slösa energi på idiotiska gubbar.
Dom kan hålla sig på sin kant.
 
Min dag.... :)
Jag skall på kalas :) I Ärla hos familjen Annorlunda.
Vi skall börja röra på oss runt 11.30 eller så.
Det kan ju vara bra att vara i tid :)
 
Men då är det så att jag måste ner till Apoteket nu.
Hämta medicin till Joline. Väl där så fixar det sig att jag kunde få ut medicinen
till Joline, vad bra för då får hon dos ett av mig innan vi åker ner till Ärla.
11.30 Beger vi oss neråt. Bilder från kalaset.
Tårta ett, chockad  och vanilj innehåll.
Tårta två jordgubbsfyllning.
Fluff-fluff
Linus och Haylie leker bra
Johanna med sin skadade axel
Amanda visar sin vighet
Jolin kan också
Här leker vi lite till
Paket öppning
Här sjunger vi för Joline
Amanda med mig <3
Camilla & Linus
Johanna
Haylie njuter av allt gott
Lite ute lek
Rockys motorcykel
Barn hoppar och studsar
Wilma är lite trött
<linus
Här leker barnen
 
Här är dom söta kycklingarna också.
 
 
Bättre kort nästa helg.
 
När vi komhem blev det middag och jag lovar jag mår skit illa.
Lade mig på sängen och kolla film, MAX. Om en militärhund
en mycket bra rulle. Jag ligger här och undrar om det är OK
att bara slappa en hel kväll???
 
Ja jag tror det för det är så jävla jobbigt att bli illa mående av maten.
Tar lite kaffe och kollar mer på tv, min kväll. Aris kväll....
kolla på massa filmer på datorn, vi tittar inte på
samma rullar.
 
Så jag kan sluta hä för det kommer inte att hända mer i dag.
Vi kommer att ses i morgon så välkommen tillbaka.
 
Tack för i dag.
  
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0