Massa samtal i dag

 
SUPER FARMORS BLOGG  
V. 14.
170405
Irene & Irja
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Sova varför då?? Det känns ju onödigt i alla fall för mig :)
Så upp och fixa något att stoppa i munnen.
Frukost.
 
Skall svara på några enkätfråga  som jag brukar göra.
Lite skoj kan det vara, tids fördriv....
Klart.
 
Media koll har jag också, bra att vara uppdaterad.
Men som vanligt. Jag blir utländska över något som står i
tidningen....Nu skall utlänska män yttra sig om kvinnors rätt!
Deras kvinnor får inte gå ut.....Eller prata med andra män, varför
bor man inte då kvar i sitt hemland om man vill följa detta.
 
När man kommer till Sverige letar man väl lite efter en fristad??
Andas fri luft, ha sin religion på sitt sätt, tänka själv och vara en egen individ.
Eller har jag missat något?? Ja detta kan bli stora problem. Lite otäckt är det.
Nä med det var ju tråkiga tidningsuppslag, lite trevligare
kunde det ha varit . Men nej då här skall vi börja slåss med
andra världsdelars religions problem. Nej nej.
 
Nu till min dag annars kommer jag att skriva något jag kommer
att få ångra. Jag har i dag bara massa telefon samtal att
göra.Så nu är jag på G för en bra dag.
 
 Ja ha första samtalet är klart. Storvretas vårdcentral 
jag behöver en röntgen  på min nacke då jag har besvär.
10.00 skall jag vara där.
 
Nästa samtal är till operationen på Sös.
Här ringer dom om 10 minuter.  Ett samtal till , handkirurgen på Sös ,
sjukskrivning fram till operationsdagen.  Dom ringer om 35 minuter. 
 
Operationen kommer att bli den 30 maj, bra då är det bokat.  
Sköterskan från mottagningen kommer att återkomma vid 11 tiden.
Bra där. Nu skall jag till läkaren med min nacke.  Kommer dit och väntar och väntar.
Något blev galet då min tid blev  fel. Jag väntar i 2 timmar.  Helt sjukt.
 
Till slut får jag träffa läkaren. Han klämmer och känner på min nacke.
Den är stel och ömma så en röntgen blir det i Skärholmen.  
Och Sös ringer till mig och berättar att jag skall jobba 50%
ända fram till operationsdagen. 
 
Tar en lunch med Juhani och Anthony . Min son har något hjärn skrot så
det blir att vara hemma och hålla sig lugn. Han har stora
problem migrän  som inte är så snäll. Läkaren gilla inte detta.
 
Hemma nu Juhani går och hämtar sin medicin. 
Jag kommer strax fixa middag, potatis, sås och ugnsstekt korv den var
grillad så som Ari vill ha den. Bra grillad yta. Ost lagom smält. 
 
Vi är fyra till middagen  det är trevligt. Hoppas
Kvällen slinker förbi smidigt och som jag vill ha det.
Ari ligger i sängen och jag tittar på tv, Dr. Qween. Sen blir det lite
FB koll innan jag skall titta på Miami CSI. 
 
Så tack för titten i dag hoppas du kommer tillbaka i morgon.
Ja skulle tycka om det.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0