Men..Hur tänkte jag nu....?

 
SUPER FARMORS BLOGG     
V. 17.
170426
Teresis & Terese
 GRATTIS  
 
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hej nu är det en ny dag och massa utmaningar och belastning på
min hand, hoppas den håller. Jag kan inte se att den inte skulle det.
Jag har bara  en sak att göra då kör så det ryker :)
 
Ja jag har fått på mig varma kläder och skall nu få i mig frukost.
Jag tar gröt i dag det kan vara bra och kännas viktigt att
variera :) . 
 
Ja det kan man väl lungt på stå att jag inte är så variant
sugen när det gäller min frukost . Konseptet jag
har är ett vinnarkonsept för mig därför
är det inte så lätt att alltid byta
ut den.
Ny heter i kort .
USA håller på att reta upp Kim och det är nog inte så smart av
herr President Trump. En olycka med tåg och bil utanför Mariestad,
otäckt. Nu kommer alla bantningskurer för att bli smal till sommaren och stranden.
Men va fasen var nöjd med hur du ser ut och rör på dig lite extra så kan ju det räcka också.
Lite hysteriskt är detta kan jag nog påstå. Inte konstigt att unga flickor får ätstörningar.
 
Ja det är ju lite av nyheter i dag, långt i från alla men i alla fall.
Skall kolla lite i FB också så det kan ha hänt andra
saker också. Tiden ramlar på jag skall åka
åtta så nu blir det bråttomt.
 
 
Iväg till jobbet och upptäcker att jag kommer att komma sent, inte bra.
Så nu är det väldigt bråttomt. Rullar på bra och inga hinder på vägen.
Kommer tio minuter sent, aj då det är inte så bra.
Men jag kämpar på.
 
Har två duschar och det är allt jag hinner med, nä städa tre rum också.
så det är nog en bra dag får jag lov att säga. Skall gå hem med huvudet högt,
har gjort ett bra jobb och det känns bara bra. Har ett problem och det är....
Dagen är för kort för att jag skall hinna med det jag vill.
 
Men i dag skall jag till HS med Camilla så jag blir inte kvar i dag.
Kan komma tidigare på fredag :)  Nu tar vi en dag i taget och är kvar
på onsdagen 26 april. Det blir bra så. Hem och fixa lunch.
Pytt i panna. Det är helt OK och det blir ju
fika med Camilla.
 
Nu hämtar jag henne. Men va fan är hon? ingen Camilla här.
Bästa att ringa jag kan ju ah missat var :)
Hej gumman var är du? Jaså kvar på jobbet, men...
du har läkartid kom igen nu. Jag väntar på dig vid ert hus.
 
Ja hon kom 10 min sent....
Hur skall vi nu hitta P plats och hitta avdelning???
Väl på Huddinge hitta parkering fort, nya garaget skit fint.
OK Nu skall vi hitta rätt avdelning. Först till kassan och sen till B 44.
Väl där sitter en lapp nytt ställe, C 64 OK men va ja ja hissen upp till plan
sex och sen gå till central hallen, tur att man har bott på HS så man hittar.  
Hon har tre minuter till uttalad tid Vi han. 
Läkaren var två minuter sen. 
Så hon han andas också.
 
Jag tar mig ner till Pressbyrån jag vill ha något att läsa jag skall
vänta i 45 minuter lång tid. Knallar tillbaka, men titta här
Tina från Salem, kul hej hur är det??
Jo hon har det bra och vi
snackar om ditt
och datt.
 
Nu är Camilla klar så vi kan köpa bulla och fika för det måste jag nu.
Huvudet värker satan fast jag har tagit tablett, konstigt.
Nacken känns lite skum måste jag med ge.
Kan vara något där.
 
Vi plockar upp Linus på vägen hem så det är gjort, han
blev glad både mamma och mormor kom, vilken
lycka. Jag hoppas att det blir kaffe nu
Camilla jag vill ha.
Jag sätter på kaffet och hon dukar fram.
Så nu fikar vi hurra jag får kaffe.
Kom på att jag inte druckit
något i dag.
 
Nu säger jag tack och hej jag skall fixa middag hemma, kyckling
med potatisgratäng. gott skall det bli, jag skall nu bara vänta på att mannen kommer.
Han slutar 16.00 men har en timmes väg hem med båt resan inräknad. Så han kommer nog
strax före fem. Annars kommer han efter fem
 
När jag har ätit går jag till dator och kolla min mail.
Ett mail från hjärtat... inge skojigt direkt.
Många känslor bubblar runt och
helt sjukt galet.
Jag får lösa dett nu och tar hjälp av Camilla och familjen Annorlunda.
Massa samtal hit och dit, jag tror mitt hjärta brister.
Överlever jag detta ja då är jag inte bara
super farmor/mormor utan även 
stål farmor/mormor.
 
Nu har jag värk i hela kroppen mitt hjärta slår rekort snappt och
jag känner mig förlamad.Hur tungt är inte detta, är det meninge
att det skall vara så här??? Nej inte alls hjärtat har rättigheter
att vara hos mig.Jag vill ha henne här, snälla låt henne
komma till mig.
 
Nu har jag pratat med fru Annorlunda :) hon har viss poäng och jag kan köpa detta.
Skall nu ta och sov men innan skall jag kolla tv som jag alltid gör.
Och jag missa ett program jag ville se i dag.
Ingen stor dile.
 
Tack för i dag. 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0