Mot Ärla

 
SUPER FARMORS BLOGG  
 
V. 13.
170401
 Harald & Hervor
 GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Nu skall man upp och fixa i ordning saker att ta med till resan.
Upp och hoppa och så fixa min viktiga frukost.
Njuta av den och inte stressa. Så det
här går mycket bra.
 
Då så nu är alla klara och jag skall då ta och köra iväg.
Först till Cerkel K, tanka. Sen till biltema jag måste
ha bromsolja med mig. Viktigt då Bumble Bee
kan behöva lite.
 
 
Bilder från dagen kommer så klart och det är är min dag i Ärla. 
 
En av de finaste ek jag sätt
Gunga och rutschkana är byggd
Haylie 
Joline 
Mat på G
Mat njtan
Ljus på kvällen
Fin kvälls himmel 
Joline 
 
Då skall jag ta och krya ner i en varm säng.
Det kommer en dag i morgon också.
Vi får återses  i morgon.  
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0