Mot blåkulla

 

SUPER FARMORS BLOGG 
V. 15.
170413
Artur & Duglas
 GRATTIS 
 
 Grattis till mig som nu har haft mitt körkort
i 4 år Hurra vad jag är bra :)
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja då är man ensam. Efter en stressig natt,
med grannar som stör natt sömnen,
är jag jag uppe och skall äta 
frukost.
 
Men min dag är nu på G och nu skall
jag vara orolig tills mannen 
kommer dit han skall.
Hedenäset. 
 
Men jag får fika sällskap l dag.
Anna kommer över. Hon
är nere hos veterinären 
med sin katt.
Ingreppet tar tre timmar och hon kan ju inte
hänga där i 3 timmar. Vi prata om ditt och datt. 
Hon är gravid och har en fin liten mage.
Kul för henne.
Gubben ringer han har passerat Sundsvall.
Han skall äta något innan han fortsätter. 
Jag skall också ta lite lunch.  Finns
kvar från gårdagens middag. 
 
Tar och ringer Nea och lyssnar om hur det blir 
med dagis. Så skönt för Nea. Nu kan hon leta jobb.
Skaffa fika kompisar he he. Jag kommer säkert dra ner
i sommar jag kommer ju vara hemma. 
 
Så vad gör jag nu då? Jag är solo och det är....
Skönt. Camilla ringer och dom kommer på kaffe :) .
Jag blir bjuden på middag också,
wokmat :).
 
Så det är bara att ta sig ner och så äter jag skärtorsdagens
middag med min dotter. Kollar på fil med en kopp kaffe inte alls så
fel. Riktigt trevligt .
 
Nu är det dags...
Jag far i väg till
Blåkulla nu.
På återseende
   
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0