Ny färg på håret

 
SUPER FARMORS BLOGG  
V. 15.
170416
Patrik & Patricia
 GRATTIS 
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Då är det en ny dag och efter att tittat på film hos
Camilla och Thomas har jag sovit hur bra som helst.
Men det hade inte gjort något om jag hade sovit
ett par minuter längre än 6.30 :(
Fixar med duschen först i dag, behöver tina upp lite,
har stora problem med att hålla mina händer och 
fingrarna varma. Det är så stelt på morgonen
med mina fingrar
.
Så frukopst
Men har svårt att bestämma vad jag skall ta, kaffet är på
smörgås kan vara bra, fil kan vara bra, ja det blir så.
Men njutningen av min frukost kan bli en och
en halv timme. Så då kan jag läsa nyheter.
 
Jag har just pratat med gubben, han är just nu i Haparanda hos 
Egon, han skall lämna travet och sen hälsa på hos Lisa.
Sen skall han starta i morgonbitti för att ta sig hem.
Lång väg är det.
 
Ashani har färhat mitt hår.
Innan
Efter.
Något mörkare blev det men inte så farligt kan jag tycka.
Mer brunt i det kan ju vara bra. Nöjd är jag och skall
be någon klippa mig också. Det är ett måste då
mitt hår är så slitet. Måste klippa massor.
 
Eftermiddag hos mig, måste ner till affären och köpa ingefära det är slut.
Jag behöver min morgon boost :) Så jag tar bilen ner till centrum.Handlar lite då :)
Ingefära, ja eller hur det blev frukt, glass och handsprit. Så går det när
jag skall bara handla ingefära.
 
Hem och fixa min booster nu. Ingefära, äpple, citronsaft och lite vatten.
Det är en boost för kroppen jag lovar. Ja nu har jag också pratat
men min gubbe som har åkt skoter med Egon i dag.
Han kommer hem i morgon runt middag.
 
Tog ett nytt kort på håret. Det har blivit lite mörkare ser jag 
Det är mörkt :) Brunt är det också så det blev helt annorlunda vill jag lova.
Har inte hitta någon som kan klippa mig hoppas på Ashani på tisdag :)
Annars måste jag till frisören. Mitt hår går av som fan.
 
Nå väl middag vid tv och lite Harry Potter.
Kyckling blev det så det är ju gott.
Kan kännas lite ofta men vadå
jag gillar kyckling.
 
Jag såg bilderna på Familjen Annorlundas kycklingar, skit söta små
duniga saker, ja ja jag vet dom är goda också. Man kan faktiskt
ge dom ett fint liv och slakta dom som man bär.
 
Det blir tv från sängen också i dag,
tänker somna tidigt tror jag.
Eller så blir det sent.
 
Tackar för i dag och hoppas på återseende i morgon.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0