Rik :) I wish

 

SUPER FARMORS BLOGG     
 
V. 17.
170427
 Engelbrekt 
 GRATTIS  
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
När jag gick upp klockan 05.56 och titta mig i spegeln undrade jag om 
jag har stått på huvudet och snurrat hela natten? Varför?
Första gången sen jag var 7 som jag var tivig i håret.
Det är så trassligt att jag är tvungen att ta
vatten på det efteråt.
 
Då är jag klar för att ta min frukost så här på morgonkvisten.
Det är lite tidigt för att jag ville ju kunna sova en stund.
Men det är inte att räkna med. Så det är frukost på
G så ja tar fram nyheter och ser vad som
händer.
Jag får se att Zlatan kan bli borta sex till tolv månader.
En bilist har kört in i en parkerad långtradare.
Obama jobbar tydligen igen. Massa
bantnings metoder och tjafs
mellan Trump och Kim.
 
Ja det blev kaffe till detta så jag kan ju kolla på FB
vad som händer också. Jag skall hat tvätt i dag
hoppas solen håller i sig i dag för det är enormt
fint ute. Dock bara 2 grader varmt i skuggan.
 
Jag planerar in hur jag skall göra min dag. Jag 
måste lämna schemat till min handläggare
på f-kassan. Far dit vid 10 och hittar en
tjej som tog upp brevet till 
rätt plats
 
Hem känner mig ett stycke tom i kroppen.
Ringer Nea snackar lite, ventilera och vill
 nog kolla läget.  Kan tösen komma i Helgen? 
Jag letar efter mobil nr till mamman .Finns 
inget, ok då messar jag på FB. 
 
Nä jag kan inte ta tösen denna helg.
Men nästa ok jag skall kolla lite.
Jag pratar med Nea. Snacka om
 brain storm. 
 
Jag skall hitta ett pasiket  till Haylie.  
Det blir mycket bra och hitta ett
paket till. Det blir så bra.
 Och så är det tvätt dag.
Hatar tvättstugor. 
 
Jag skall hämta spelevinken i dag.
Han vill komma till mormor 
mest för att kolla på min
Surfplatta.
Camilla hämtar honom och jag fixar middagen. 
Köttgryta och potatis lite grönt också. 
Gubben tyckte att det var ok.
Men jag gillar inte alls detta.
 
  Nu på kvällen prata jag lite med gumman hon var on line.
Om skolan, om vad hon gör, vilken film hon tittar på.
Jag  saknar henne, älskar henne. Kul att vi var på 
samtidigt det händer ibland.
 
Nu på kvällen skall jag ta det lugnt och fundera vidare på livets ironiska
skit som uppstår. Jag har inget att förlora men ja vad gör jag.
Jobbar kväll i morgon så jag har lite tid att göra inget
på. Det kan vara bra de.
 
Tv och Miami är nu på tapeten :)
God natt.
 
Tack för i dag. 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0