Sol, grilla och film dag :)

 

SUPER FARMORS BLOGG  
 
V. 15.
170415
Olivia & Oliver 
 GRATTIS 
 
Påskafton
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknar med huvudvärk och täppt näsborre....
OK Det lossnar snart och då är allt
som det skall och jag kan
göra min dag.
 
Frukost
Ja jag börjar med den som man bör på morgonen.
Hoppar man över den går kroppen på reserven och du är
helt slut redan klockan 12 om inte tidigare ingen bra ide för då äter 
du lunchen i alldeles för stor portion och för fort, så då hamnar du i matkoma.
 
Nyheter i dag....det stor om Gunillas nerbrunna hus, att
hon med familj är hemlös just nu. Synd om henne tycker jag.
Det står om blixthalka på E22 bland annat. Det stor om Samir som
fick lämna danstävlingen i går.....Lite otippat :(
 
Mobilen ringer och det är Camilla, hon undrar om en promenad
kan vara något??? Ja då i fint soligt väder med en
minusgrad kan man ta en promenad.
Det blir närmare lunch och
vi kommer att gå mot
Brosjön :)
 
 Det känns bra i dag när jag tittar på mitt fina "stora" vardagsrum.
Luftigt och en hel dans barna det är helt sjukt vad stort
de är. Det blir ju ljust i hela rummet och det är
ju OK. Är helt nöjd :)
 
Då skall jag bara ta en liten dusch och klä mig varmt när jag skall gå
på promenad. Camilla och Thomas hämtar mig och vi åker
ner till Brosjön. Jag och Linus matar fåglarna medans
Camilla och framförallt Thomas gör upp elden.
 
Nu tänder vi
Bra eld
Lunch
Wilma
När man gungar högt sitter man säkert
Min korv
eld
Trött kille
 
Nu är det korvgrillning och sen är det skogspromenad.
Vi är ute nästan i tre timmar, Wilma börja frysa
så nu tar vi oss hem. Dom släpper
mig hemma, Jag skall 
ner till dom senare.
 
Men först skall jag vila lite, jag blev lite seg,
45 minuter senare vakna jag. Oj klockan är 16.30
skall ner till Camilla. Middag.
 
Stroganoff på kyckling blev det.
Gott vi kolla lite på filmen som är innan Harry Potter.
Skit bra film, vi käka och sen lite kaffe och en bortsprungen kille.
 
Thomas kompis son hade rymt från mormors hus.
Lite läskit de där, barn kan gömma sig och
vara ledsna för småsaker. Nu sluta
detta bra för han blev funnen.
 
Joline ringer och berättar att hennes groda är trasig.
Ja men då får jag titta på den när jag kommer ner nästa
lördag. Jag vill att du kommer nu och jag kan följa dig hem :)
Hon har mitt mobbe nr. på sin mobil. Nu kan hon ringa mig :)
Söta unge, älskar mina barnbarn.
 
Ny film när Linus somnat vilket tog så där tre minuter.
Trött kille, ja men då tar vi och kollar på Logan då.
Bra film med inte slutet.
 
Nu måste jag hem och få komma i säng.
tack Camilla och Thomas för middag och film kväll. 
Kommer hem så där sent 23.36. Ja det får ju gå i dag,
kommer då vara död trött i morgon.
 
Tack för att du har varigt inne på min blogg och
ser hur min vanliga dag har varit.
 
Tack för i dag.
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0