Vad hände här?

 

SUPER FARMORS BLOGG      
V. 17.
170428
Gotthard & Erhard
 GRATTIS  
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja ha vaknar upp och gör det jag alltid gör.
Duschar, klär mig och sen fixa frukost.
Står där har fixat smörgås, fil och
flingor häller vatten i kannan
då ringer mobilen.
 
Hej Phia vi saknar dig på jobbet. Nä nä jag börjar 16.30 står det
på mitt schema. Men här står det 8.00  Jaså du men detta är ju de du lade in
i Heoma. Men den är alltså fel ?  Ja det är det , OK jag kommer ge mig 30 min. 
Jag var där på 15 min, frukosten och kaffe blev ett
minne blott och jag käka en smörgås i bilen.
Lite stressigt och lite vad säger man
högtryck på mig då.
Vad hände här?
 
Jag fixa mediciner som var kvar och jag tog en kaffe,
fixa några boende och även två dubbla. Hinner
klart och nu skall jag fixa lösen på datorn.
Massa lösen och omstarter på datorn.
Allt klart så nu kan jag åka hem
och ha lunch.
 
Juhani kommer hem och jag talar om att jag skall äta med
Camilla i kväll så jag kommer sen. Jag skall ringa gubben 
också. Men mat först. Huvudvärk har jag det var inte så
roligt. Men dagen går som den skall.
 
Då är det Wilmas tur att få komma ut.
Hon är hemma i dag och det är ju inte så bra om hon
väntar för länge. Jag tar Linus sen. Så min dag fortsätter att
rulla på. Linus som är en glad skit han gillar att leka i parken.
Ja vilken park tänkte du då?? Jag vet mormor den mer fåglarna.
 
Menar du Hågelby Linus? Ja just den, tack mormor :)
Ja vi åker väl dit då. Med matsäck och bröd till fåglarna.
Han träffa en kille från dagis där dom lekte och mata fåglar.
Jag såg att dom lagt upp för majbrasa och det var ju en fjuttig historia.
 
Ja jag jobbar ju så jag vet vad jag skall göra :)
Men dagen är inte slut här, vi (jag och Linus ) Åkte sen lite
snabbt till centrum. Jag kan behöva Alvedon :). Och så behövde Nea
en present till Haylie. Så nu är det fixat.
 
Middag hos Camilla och Thomas, hamburgare egen mald och fixad.
God var den och det var inge fel i kaffet heller. Jag skall dra mig hem för att
se om jag kan komma till Flen och plocka Tindra nästa helg, jag blev lite lovad det.
Behöver krama henne lite. Och försöka fixa en eller två veckor i sommar :)
Hur bra är inte det :).
Har slängt iväg ett meddelande till hennes mamma, väntar på svar....
Under tiden kan jag koka kaffe och ta kvälls mediciner :)
Prata med gubben om i morgon, messa Juhani om
tiden i morgon så dom är klara när vi skall åka.
 
 
Nä men nu blir det sängen känner jag.
Och ja svaret blir att vi kan krama på Tindra :)
God natt.
 
Tack för i dag. 
 
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0