Vila hela dan......

 
SUPER FARMORS BLOGG     
 
V. 16.
170423
 Georg & Göran
 GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT
 
 VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Det var en regel trött PH i natt/morse. Jag har sovit så
hårt att jag vaknar med huvudvärk, ingen hit alls.
Mitt i pannan och ögonbrynet är lite upp
rörd kan jag lova.
 
Men min dag startar jag med frukost
och njuter av den så mycket
jag kan. Inge stress och
inga måste.
 
Film dag i dag, kan vara hög tid för en promenad också.
Ser lovande ut med sol och 5,5 grader ute :)
Kan tänka mig en skogspromenad på 
Lida. Dagen visar vad det blir.
 
Media i dag, Massa om Franska valet så klart.
Det är lite oroväkcande och oroligt vem som vinner
tydligen. Det står om lite bränder, hagelstorm  och om en 
tävling om bästa fotot. Zlatan var med där, inte för han gjorde mål
utan för att han gjorde illa sig, inte så kul kanske. 
 
Ja efter kalaset i går är det i alla fall lugn dag för min del, jag kommer
inte göra många knop i dag, eller vill inte göra det i alla fall.
Trött är jag för jag sov för länge så kroppen blev
vansinnigt törstig.
 
Men jag bestämmer mig för att dra till Kungsan och kolla på
körsbärsträdens blomning :) Det är så vackert och lockar många
människor till stan. Ja gubben hänger på.
 
 
Vi
 
 
 
 
På vägen hem blev det tvär stopp vid Hornstulls korsningen.
Brpöppning vid Liljeholmsbron. Det händer så sällan att jag blev väldigt
förvånad. Längre fram på E4 var det tvärstopp vid Västberga i norrgående kör
fält som tur va. Men lite jobbigt ändå, bilolycka så klart. 
 
Väl hemma skall jag bara slappa.Men då vill ju Camilla att
jag skall komma på en stå fika. På vägen dit kan jag ju köpa ett bröd och sylt :)
Ja ja jag gör väl det då. Och kaffe fick jag vilken tur annars hade jag blivit kinkig :)
Jag köpte till mig egg, grädde och potatis.
Nu hem, men snälla Ari ingen potatis påsatt.....
Kunde du inre ha fixat det??? Hans svar > Oj det glömde jag<
Så typiskt en man jag blir galen på han. Inte tvättar han, inte städar han och
inte fixar han middag heller. Han är så slapp nu för tiden att jag känner att jag slår han i bitar.
 
Nå väl på med middagen då vi kommer att äta vid 19 tiden så jävla sent
för mig och min ömtåliga mage. Men det skiter han i för han han äter gärna 24 - 7.
Arg jävligt arg och åter förbannad.
 
Middan kommer fram på bordet och det är då jag som fixar med hjälp
av Ashani och Juhani. Tur att man har barnen då. Men vi äter
och jag vill inte äta bara sova. Konstigt att jag har blivit
så trött. Undrar lite varför???
 
Helt galet är det , har kollat lite på FB och spelat lite, det är rogivande och jag
blir inte stressad så det är ju skönt. Har kollat vad som kommer på
tv och det blir Welander troligt vis. Skall nu fixa min medicin
låda och sen tar jag kväll och gör mig klar för
att sova.
 
Tack för i dag. Det var kul att du var här som vanligt, förgyller
tillvaron på bloggen tack så mycket.
HAKUNA MATATA ,
 Det är ord som är bra 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0