Andra dagen på jobbet :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.33 
170814
 Uno
  GRATTIS   

 
DAGENS CITAT
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG    
 Det är otroligt vilken seg morgon.
Jag har ingen lust alls att komma upp eller att 
överuttaget vakna. Känner mig som en segpropp.
 
Nåväl frukost måste komma och det är väl bara att
se till att jag kommer på benen och fixar med morgonbestyr.
För nu kommer min frukost, lite njutning av den och läsa lite nyheter.
 
Hinner med en koll på Facebook också det 
är ju bara bra att hinna med lite här också, för jag skall nu 
dra mig mot Huddinge och jobbet. Det är ju så att jag börjar ju
klockan åtta i dag också :) . Hoppas Inga är på plats :).
 
 
Kommer in och träffar Evangeline och Inga. Så det var en bra trio i dag.
Jag hälsa på dem båda först och sen sa jag att jag ville prata med 
Inga om gårdagen. Hon titta på mig och sen var det bara att
redogöra min tanke om gårdagen och att det var jobbigt.
Så det är ju OK att jag nu då kommer att bli lite
ändringar.
 
En trevlig fika stund med kollegorna och så jobbar vi på.
Jag har nu gjort ett bra jobb så då skall jag till chefen.
Ho var INTE på plats i dag heller.... Konstigt.
Men jag skriver ett brev och sen är det
ja vad skall jag säga. Hon kommer
inte att ge mig mina 100 %. Jag
kommer att få gå ner om
jag vill stanna.
 
Men jag jobbar på mina timmar och sen är det gå hem.
Jag lämnar ett brev och intyg till chefen när jag går.
Det som är var ju att jag ville prata  med henne.
Men men hon ringer väl. Så det är ju bra om 
jag får bli kvar här på A sidan.
 
Tar Bee hem eller ner till centrum,
har lite att stå i, medicin uttagning och
stövlar till Linus. Camilla sätter in pengar för
dom så det känns bra. jobbig månad med massa
utgifter inge bra.
 
I centrum går det bra på apoteket och då så klart ringer
min chef, men...ok hej. Jag var upptagen, bla bla bla och så vidare.
Ja ja men hur jobbar jag nu i morgon och så :)
Fick mina dagar denna vecka så det
är bra.
 
På måndag skall jag prata med Eva så jag får ett schema.
Det är lite hipp som happ när kontoret inte är bemannat med adm.
Men så kan det va. Jag handlade klart och tar mig hem, skall måla lite
i badrummet.
 
Det är så jobbigt för jag når inte så högt upp.
Hoppas gubben kan hjälpa mig. Men nu tar jag
och fixar det jag kan. Målar alla väggar det blir bra.
Jag står inte på pallen när jag är ensam hemma, det kan
vara läskigt. Jag har så dåligt balanssinne så det är bra att någon
är hemma när jag skall stå på den.
 
Men det blir klart tillslut och jag kan ta en sväng ner till Willys.
Måste handla lite, så jag skall ha bröd och yoghurt. Ingefära och matlådor 
till Ashani. Då skall jag bara hem och fundera på middag. Sketti och köttfärssås.
Ari kommer hem nästan 17.30 och det är på grund av köer.
Men vi äter och jag blirillamående . Inte ett dugg kul.
Jag skall nog hoppa i säg tidigt så jag inte blir
sjuk av detta.
 
Kollar på TV och så kommer Juhani hem med tjejen.
Dom skall också äta, men det är så mycket strul med Juhani.
Han skall byta dörren och det blir fel och den är för stor. Jag säger åt
honom ta min dörr. Då får vi fixa en annan. Skit och pannkaka.
 
Men sen blir jag dö trött och faller i komma.
Sov gott.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen      
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0