Jag går mot flytten

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.35
170829
 Hans & Hampus
  GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT
VÄLKOMMEN Till MIN DAG    
 Det är alltså tisdag, en tisdag som bara är och kommer att vara.
 går var jag så trött och så slut i knoppen så jag undra hur
detta kommer sig tror jag lade mig vid nio tiden död
som en infångad sill.
Somna ock är hur slut som helst i hela kroppen.
Har vatten fall i benen och kroppen är på G att säger
upp sig? Kommer jag att bara sluta som ett kolli på en säng???
Vad är oddsen?
 
Nä jag tar nog lite frukost nu det är bäst.
Lite nyhets läsning och sen kan man ta det lugnt så
att dagen går i gång :) Det är en  lysande plan tycker jag.
 
 Lite nyheter och Facebook koll ja jag tar nog kaffe på det.
Då är jag på G som vanligt. Det blir lite stök med morgonen då
jag ser att vissa betalningar inte har gått som dom skall. Hur kommer det sig??
Har det blivit galet eller?? Måste kolla med banken :)
 
Ja ja ringa banken så får vi se, lunch med Juhani är planen.
Hoppas allt är som det är planerat. Men det är säkert som det skall :)
Mot en lunch och så skall jag fixa en liten kaffe tror jag så jag inte blir uttorkad :) 
 
Timmarna har gått långsamt först, jag har nu varit vaken en massa
timmar och jag känner att jag skall vara vaken några timmar till.
Men det skall nog gå och det är ju bra. Här och nu vill jag 
sova. Hur kan en lunch fixa så du hamnar i matkoma.
Hjälp jag kommer att somna. Hur skall jag hålla
mig vaken?
Fat fläsk vad det var segt nu :)
Mot jobbet och lite annan miljö, här kan det bli bättre.
Jag tror att jag kommer att få en energi kick när man kommer in på dårhuset :)
Ja i källan är det lugnt här händer inget. Kommer upp på avdelningen men tar vägen
förbi Eva, lämnar kvitto och växel till henne. Har handlat till en boende. Nu kommer jag till min
avdelning, här kommer det energi :) så vackert :) Jag blir pigg av att komma in på A så bra.
 
Tar en sväng över till B sidan för att heja på Pia.
Hon frågar hur det är och jag känner att det är något som hon vill.
Vi pratar lite om facket och Fredrik, hur vida jag skall ringa honom eller ej.
Jag kommer nog ringa han Han bör veta hur det ligger till nu på vår arbetsplats.
Alla känner att det är bara bajs över detta nu. Lite så där tillgjort. 
Och chefen kommer och viftar med mitt papper och säger
vad bra att vi är överens. Att du är överens med ditt val...ja mitt val nej jag
har blivit tvingad till en lägre procent. Inte självvalt. Så du är överens med dig inte med mig.
 
Nu skall jag andas och bara ta det lugnt så jag inte tappar en massa energi nu.
Helvete ad jobbigt. Kan vi börja jobba nu??? Går in till en boende bara
för att titta lite. Sen skall man kolla kaffe pausen och tar en fika själv.
Så nu jobbar jag och Inga. Så bra tralala. Allt flyter
på så stilla och bra allt är bara så bra.
 
Klockan går lite fort och ett tu tre så är den 20.30 Inga
går hem och så kommer Inger till natten. Vi snackar
lite sen går jag. Och hemma på 7 minuter känns
bara bra.
 
Tar en kaffe och kollar lite på vad jag har för
mail och lite på Facebook :)
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen       
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0