Jobba, tvätta, jobba :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.33  
170820
Bermhad & Bernt
  GRATTIS   
 
DAGENS CITAT
 
    
VÄLKOMMEN Till MIN DAG   
Det är en ny dag och jag startar tidigt för att jobbet
kräver det. Jag har då en liten tid för frukost nu
då. Bäst att greppa den. Jag kör på och det
är så det kommer att va.
 
Läsa lite nyheter och så ha lite annat på G.
Texterna är så sjuka att jag ids inte att referera,
massa dåd står det om och det få vara upp till dig
om du vill läsa detta.
 
Jag fortsätter min dag och det blir jobbet först ...två timmar.
Hem och så är det tvätt 10.00 i fyra timmar :) . Jag hinner med
att rensa bort källaren också. Här skall det måste bort. Så det är ju bra.
Måste få bort de mesta här tycker jag . Nu är det ont om tid vill jag lova.
Blir inge bra i dag, jag har fan så ont i min höger
arm och tumme.... Det är inte nog med att jag skall ha
besvärligt med vänsterarmen, högern är nu så sliten så det
är jobbigt.  Ja tvätten blir inte så rolig, torktumlaren är sönder.
Det betyder att jag måste hänga allt.
Ja ja jag har fika sällskap av familjen Karlsson i dag :)
Linus har besvärligt med cyklingen. Han orkar inte
riktigt hela vägen. Han har jobbigt och så är det nog lite
mycket tryck på föräldrarna. Det är väl så att grannens kille
cyklar utan stödhjul. Måste Linus också göra det då???
 
Men då kör vi vidare jag skall ta upp tvätten och hoppas att 
det är torrt. Vilket jag kan garanterat säga att det inte
är. Spännande kommer ner och jag hade rätt
det är inte torrt.
 
Kommer upp och skall då försöka äta lite lunch, vad jag nu skall hitta på.
Jag tar bara en smörgås och hoppas det hjälper. Ari skall köra
lite saker till förrådet. Nu måste det vara bystad där :)
Ja det kan man lugnt på stå. Det kommer att
vara massa låder där.
 
Vi fortsätter med att fixa hemma ett rum till som är klart :)
Det känns bra jätte fint blev det, ny dörr och allt ser
bra ut. Jag packar och se till att jag får i ordning i
köket. Skåp och låder skall fixas. Vi har
massa städning kvar jag dör vad
massa det är.
Jag fixa middagen, tjockkorv , potatis och sås.
Det är enkelt men gott skall jag säga. Jag
tycker det är helt OK, gott. Fixar mat
låder också. Nu skall jag bara
ta det lugnt.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen      
 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0