Kontraktskrivning

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.31 
170802
Karin & Kajsa
GRATTIS   
DAGENS CITAT   
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 Efter att ha varit vaken vid sex lyckades jag
somna om två gånger först till 07.10 och sen....till 0845.
Men då undra jag vad jag har missat....Jag skulle någonstans
och det var bara frågan om vart :) . Sen kommer jag på att det är Juhani
jag skall träffa först :) Så det blir :)
 
Fixa en liten frukost så jag inte
blir super mätt, skall fika med Juhani.
Då är det lite läs tid då. Aftonbladet först.
 
Nyheterna i sig själva är massa oklar heter om de sex barn
som blivit påkörda utanför Tierp. Någon misstänks för mord men
nekar. En person som var ute på promenad, Katrineholms område, har
stött på en grop med kvarlevor i olika stadier från djur som troligtvis slaktats 
där. Lite konstigt om nu man är en jägare så vet man vad lagen säger, så om det bara
är tjuvjägare som är ute och vill ha kött, jag då kanske man inte kan lagen och vad som gäller.
Idrott, Sarah Sjöström är på topp, massa rekord sätter hon nu. 
Hon skall hyllas extra mycket tycker jag. Bra jobbat Sarah :)
Sanna Nilsen har fått mer kritik och det kan jag känna
är lite löjligt. Det är ju hon som är programledare
så hon får ju också sjunga :)
 
Ja så var det då time för mig att ta mig till Flemingsberg och Juhani.
Han har varit hos läkaren och skall nu ha en brunch med mig.
Det är inte så ofta vi är tillsammans men i dag skall vi
vara det och det tycker jag är skoj :)
Så jag åker till Huddinge sjukhus och plockar Juhani, vi fortsätter
till IKEA och tar en brunch där och det var lite smaklöst tycker
jag ingen höjdare, Juhani tycker också det var smaklöst.
Nå ja jag skall leta efter konsoler, men det är ju
nya konsoler nu så mina fans inte.
 
Då kör jag ner Juhani till sitt jobb i Hallunda och jag far hem.
Känner mig lite illamående och snurrig i huvudet.
Kan inte vara så bra. Jag skall kolla lite på
TV innan jag gör min nästa grej:)
 
Då skall jag ner till centrum och fixa lite med lägenhetskontrakt :)
Väntar i Karina och Victor, dom kom mer här och så är
det bara att gå in och fixa kontrakten :) Det känns
lite tungt efter så många år i samma lägenhet :)
Men nu skall vi ha de nya in :)
 
Jag skall nu ta mig hem och det kommer väl inte vara så mycket 
med det, skall fixa middagen till Ari :) Hittar Camilla och Thomas med Linus
i centrum...killen vill komma med mig hem :) OK kom då så åker vi :) Han är inte så
svår att underhålla, hahaha.
 
Men korv har min man beställt, lite sås kan jag nog få i hopp också.
Då är det middags dags. Och Juhani är här också. Inte illa
vi tre äter tillsammans :) Det är ju kul, händer inte
så ofta.
 
Nu skall jag varva ner och titta på "De okända, Dr. Phia
och Miami CSI. Min kväll tack för den.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen     
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0