Kvälls pass igen :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.34 
170823
Signa & Signhil
  GRATTIS   
 
DAGENS CITAT
  
VÄLKOMMEN Till MIN DAG   
 När klockan ringer och jag vet att jag måste gå
upp då är det inte så roligt. Jag känner mig mindre
utvilad och är alltså rätt seg och då har man bara jobbat
kväll. Det är ju inte så roligt.
 
Men som jag är då är det bara att ta tag i dagens sysslor och
en av dom är ju då att äta frukost :) Det kan inte vara fel
nu. Men innan jag gör det måste jag se om idioten
har flyttat sig från min P-plats.
Ja så nu står Bee på rätt plats och jag kan slippa böter.
Hur kan man göra så??? Den som stod där har
ingen aning om när jag skall komma hem.
Eller att platsen ÄR ledig.
 
Snedseglare.
Nå väl jag skall inte hetsa upp mig
nu. Det räcker med i går kväll, så tillbaka
hemma och min frukost :) Så härligt njuta av den och
läsa lite nyheter och en koll på FB.
Vad är det man säger..?
När man har roligt går tiden fortare :)
En smula kan jag känna då jag måste i väg
Nu till Södersjukhuset. Tar pendeln och den går
smidigt nästan ända fram till Sös.
 
Sätter mig ner och inväntar min sjukgymnast, det är lite förseningar 
så hon hämtar mig där vid 9.45. Men hon är nöjd med min
träning och hon ger mig lite mer träning eftersom det gör
lite ont i två fingrar. Finger hävning med liten stång :)
Deg gympa och kämpa ihopp ring gympa :) 
 
 Så nu skall jag ta mig hem med pendeln har lite ont i magen i dag.
Konstigt undrar varför...Nå väl tåget kommer nästan som på
beställning. 4 minuters väntan sen är jag på tåget.
Ibland går det smidigt. Så i Tumba kommer
bussen om 5 minuter. Inte illa.
 
En lunch skall jag peta i mig innan jag skall ta Wilma på en sväng.
Hon skall bara ut på kiss runda :) Hoppas det fungerar som 
det skall. Ja så var det klart jag har väl lite annat att stå
i och så innan jobbet. Men nu är det klart för avfärd.
Mot jobbet.
 Jag är lite besviken över att jag inte fick vara med
på APT i dag. Jag känner att det skulle ha rört mig också.
Men då skall jag inte få komma för att jag jobbar 50 %. Så jag 
tillhör inte arbetsteamet då eller??? Hur tänker du här??? 
Eller tänker du inte alls ??
 
Ja ja jag fick lite uppdatering på det hela så jag känner att jag 
fick info om mötet i alla fall. Så Då är det en ny boende som skall
tas om hand, detta kan vara jobbigt och här kommer lite för djupa
känslor med. Jag tycke synd om damen, jo jag får göra det hemma
på jobbet är man proffsig :). Så vi är två och det blir en smula jobbigt med
att B-sidan blev kort Hugo. Cajsa blev dålig.
 
Vi jobba på sen gick min kollega över till B för att hjälpa till.
Jag fixar klart på A så är mitt jobb slut och det är ju bra.
Sån bra kväll och vi jobba bra, även då kollegan fick
gå över till B-sidan.
 
Jag säger tack och hej nu är jag på G till Slagsta, tar och plockar upp Juhani.
Han jobbar kväll så det blir lite sent för honom. Nu skall jag i alla fall hoppa i säng.
Sova några timmar.
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen      
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0