Sista dagen före flytt semester :)

 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.35
 
170830
 Albert & Albertina
  GRATTIS 
 
 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG    
I natt har jag och Jimmie åkt tåg med barnen det var all
sex barnen och hur konstigt som helst var Lullu liten.
Vart vi skulle eller varför vet jag inte. Det bara
blev en resa. :)
 
Sen när klockan ringer så är det bara att gå upp
och inse att dagen är här och natten var för
kort,  alldeles för kort. Jag har inte
hunnit sova färdigt :)
 
Nu kommer det att vara så himla mycket segare eftersom jag 
känner mig trött fortfarande. Hur jobbigt som helst. Det 
kan bli bättre när jag sätter mig i bilen :) Har hänt
förr :)
 
Men som alla mornar så är det frukost i dag är
det fil, musli först och lite koll på världen.
Så det var det och nu tar jag kaffe
och en koll på Facebook :)
  
 Jag skall nu fara till jobbet.
Vad kommer denna dag att ha att ge mig?
Jag vet att jag skall jobba med Inga och Sevim.
Det kommer att vara så bra och så fantastiskt vi jobbar
bra alla tre. Nu skall Eva få min adress :)
Nähä jag skall fixa det själv ja ja det är väl inge svårt.
Jag hinner nu innan jobbet. Går in till mig och hälsar på
SSK. Fixar i Heroma min nya adress. Nu tar jag mig ut och
så är vi i gång med jobbet.
 
Jag och Inga kör dubbla och det går så bra,
Jag känner att jag gör en av mina bättre dagar i dag.
Vi hinner med så mycket bra så det är ju bara att le och
vara glad. Allt kommer på plats och jag är nöjd.
Kommer nu att ha lunch, jag skall gå ut på gården
med Pia. Sitter här och och solar då kommer en liten tjej,
Beatrice fan va kul att träffa henne hon har fått ett jobb på en 
skola. Så sjukt bra Grattis :)
 
Nu skall jag och Inga fixa det sista innan hon går hem.
Och jag har lite mer tid att fixa lite på och det är en bra dag.
Nu skall jag hem och fixa lite med det sista. Jobbigt känns det.
Jag tar mig till centrum för jag har ett paket att hämta. Då ringer Camilla
Hon har lite kaffe att bjuda på. och det tackar jag inte nej till.
Så fika med god bulle och gott kaffe.
Här sitter vi i sensommar värme och har det
bra. Nu måste jag hem för att för få i hopp det som är kvar.
Så sjukt så jobbigt så bara för mycket.
 
Nu kommer jag hem och tar lite kaffe med gubben.
Vi planerar lite mat och det blir lite "vet inte vad vi skall ha".
Han vill att vi skall kolla i Tuna och ja ja vi gör väl det. Det kan ju
vara bra, ny ägare och allt. Så pizza till gubben och sallad till mig.
 
Så hem och kolla lite P platser i Tuna. Vi hitta en , Ja bra då är vi täckta :)
Gubben har en plats och jag en :) Så bra och så smidigt.
Hur skall jag göra nu ??? Kolla tv och sova.
 
Alltid så kul att just du är här.
       Tack,vi ses igen       
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0