Vad skall jag säga :)

 

SUPER  FARMOR BLOGG  
V.34 
170822
Henrietta & Henrika
  GRATTIS   
 
 
DAGENS CITAT
   
VÄLKOMMEN Till MIN DAG   
 Jag hade hoppats på en sovmorgon i dag, men det kan ju vara svårt om
man som vi lever i ett rum. Vardagsrummet har blivit vårt hem. 
Här är vi, äter här och sover här bland alla kartonger.
Nå väl gubben var inte direkt tyst i morse.
Han vet att jag skall jobba kväll.
Då skall man INTE väcka
mig.
Jag blir lätt irriterad och går upp 05.30,
stora kliv in i duschrummet. Vrider på vatten och
ställer mig där. Låter vattnet rinna över huvudet för att
dämpa min irritation. Det hjälper och snart är allt so vanligt
förutom att jag vill sova lite längre. Men man kan tydligen inte
få allt här i världen :)
 
Jag tar och fixar frukost och sätter mig för att in ta denna. Camilla
ringer och vill ha ett tele nr. pratar om sitt läkarbesök hon får
det och hon pratar lite om sitt läkarbesök på torsdag.
Jobbigt för henne, hoppas på bra resultat.
Väntan är värst. Och så är det.
 
Jag har fått i mig min frukost och läst Aftonbladet också.
Du får titta själv i dag jag vill undvika alla negativa vibbar
som man kan få av att bara läsa om elände. Jo jag
får det skit jobbig vill jag lova.
 
 
 Min dag har alltså startar vilket jag INTE har någon lust med.
Jag vill inte ha en så här lång dag :) Men det är inger
jag kan göra mer än vara upp nu och ta en näp
senare :) Jag har i alla fall massor att rota
i så det är ju inte så att jag har tråkigt.
 
Fixa lite ärenden i Tumba och ringt bilverkstan som skall
kolla min krockskada. Hoppas på det bästa med
den då. Hur många dagar tar det att fixa
bilen ??? Jag blir säkert av med bilen
några dagar.
 
Då är det lunch och jag käkar kyckling och det är ju
inget ovanligt :) Så då är det bara att köra på
dagen. Nu är jag seg i skallen efter maten.
Men inte somnar jag men det går nog
i alla fall.
 
Tittar lite på Ellen hon är en helt otrolig människa med massa snällhet :)
Ja klockan är tre och jag skall nu åka mot jobbet för att se om jag
kan jobba kväll utan att somna :)
Kommer till Västergården och min avdelning och upptäcker att jag jobbar
med Kurt. Så underbart kul, han är så lugn att man blir lika dan.
Allt har sin tid och allt har bara sin gång. Inget stress.
Så jag får också reda på att vi har en intro.
Kul då blir vi tre :).
 
Dagen går så bra och det är hur passande som helst.
Jag skall bara kolla hur jag jobbar i morgon så
det inte blir massa konstigheter.
16 - 20.30 OK Undra om
jag få komma på
APT.
Ja men klockan blir lagom att säga tack och hej.
20.30 slutar jag och kommer iväg. Hittar
Cajsa utanför och kör henne till
Huddinge centrum.
 
Väl hemma tappar PH hela konceptet.
En bil jävel står på min plats....
Hur tror dom att man kan ställa sig överallt???
Jag skrev lapp i min ruta och en lapp till den andra bilen.
Min lapp på Bee
Min plats med en felparkerad bil
Hans lapp
 
Nu har jag tagit kaffe och kvälls medicin och skall nu sova.
Skall vara på sös i morgon klockan 9.30 :)
 
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen      
 
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0