Veckor rullar vidare

 
 
SUPER  FARMOR BLOGG  
V.32 
 
170807
Dennis & Denis
GRATTIS   
 
DAGENS CITAT   
 
VÄLKOMMEN Till MIN DAG  
 Då är det en ny vecka och jag skall i dag träffa Ingela
så det kommer att vara sten kul :) Men först
kommer min tid för mig och bara för mig.
 
 
En frukost som skall intas i min tackt.
Inget som stör för ingen är uppe :)
Gubben har åkt till jobbet.
 
Då passar jag på att läsa lite nyheter då.
Stor brand i Malmö i et hus nere vid hammnen.
Det har brunnit sen i går kväll och kommer att brinna
ett par timmar till. Polisen tror den är anlagd.
 
En man i 50 års ålden har ramlat från en stere i
Rudbecksskolan i Sollentuna han skulle göra ett underhålls
arbete på en staty. En arbetsplatsolycka med dödlig utgång, mannen
dog av sina skador.
 
En 20 åring modell från England blev lurad till en fejkad fotografering i Melano.
Hon blev drågad och stoppad i en väska. Skulle säljas som
sexslav via nätet.
 
Skall du köpa hus? Varför inte köpa en ombyggd skola  
 i Vellinge. Den kostar bara så där 16 miljoner kronor.
Måns Zelmelöv har varit livräddare på sin 
semester enligt hans festmä Caisa.
Det är bra Måns.
 
Detta får avsluta min resumé av dagens
nyheter från Aftonbladet. En bra läsning på 
morgonkvisten när man vill ha liten stund för sig
själv. Jag och tidningen :)
 
Snart dags att åka till Haninge och hämta upp Ingela.
 Det var totalt tomt på bilar så...jag kom fram väldigt tidigt.
Nu gör det inge för jag kan vänta en stund. Parkerar i skuggan 
så Bee inte blir överhettad :).
Då så nu far vi hem till Ingela på Henriksdalsringen i Nacka.
Vilken fin liten lägenhet :) Det är ju helt sjukt vad fin den är.
Malins lägenhet är också helt otroligt bra planerad. Dom 
som byggde här eller rättare sagt rita lägenheterna 
har tänkt till lite :)
 
Men då tar vi lite kaffe då. Jag tror det kan vara på rätt plats :).
Vid 12 tiden åker vi till en liten restaurang och äter sushi.
Gott som fasen. Vi snackar om allt mellan himmel och 
jord och klockan bara rusar fram.
 
Ingela har jobbat natt så hon bör komma hem och vila lite :)
Jag kör henne hem och så säger vi hej då. Det var ett
par trevliga timmar och jag är så nöjd. Vi skall ses 
igen. Hon vill komma till nya lägenheten i
september. 
Har gjort stor skurning i badrummet och får ett utbrott.
Jag får inte av spegeln. Va fan ...lossna då!!!
Nä hä hur skall jag nu då få rent i skenan
där spegeln glider i ??? 
 
Men nu skiter jag i det och börjar med middagen.
Fläskkotlett med potatisgratäng och god sås.
Gubben kommer hem och målar lite
och äter. Jo det var gott.
 
Jag gör ett nytt försök jag till och med ber min man om
hjälp, men vi får inte ner dom, speglarna alltså.
Arg blir jag, jag måste lösa detta i morgon.
Nu skall jag varva ner och titta på TV.
 
Ja det blir Dr. Phil och Miami CSI. Jag lova min
son att plocka upp han klockan 22.00 så jag
skall strax åka. Det blir et tur till
Hallunda.
  
Alltid så kul att just du är här.
Tack,vi ses igen      
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0