Hem igen

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 49 
 
1711209
 
GRATTIS 
Anna 
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
I dag vakna jag av att julgranen lös för kung och fosterland.
Fan klockan är ju bara 03.15 och det är ju inte klokt vad tidigt.
Och så vakna Linus klockan 04.30 och ville kolla på TV, men det
ville inte jag.Någon måtta får det bli. Jag tänker inte gå upp nu. Jag har
Hayli liggande Mellan mina ben och huvudet på min mage uppe på min
filt med sin filt på. Varmt??? Ja en smula, Linus låg bredvid mig och snurra.
 
Oj vad jag är trött på detta jag vill bara sova lite snälla.
Men inte då jag är hungrig säger Linus, Ja då skall jag fixa smörgås.
Jag glömde köpa med mig yoghurt och flingor. Så typiskt vill jag lova. Men 
det skall gå bra hoppas jag. Här kommer lillfisen också, hon skall ha välling.
Så behändigt, men det dricker inte Linus. Jag fixa vatten och bröd till han, lilla killen
så fängelse frukost. Ja han äter ju yoghurt men det hade jag ju inte.
 
Men så kommer dagen i gång och jag skall se till att allt blir bra och fint hemma.
Ari kommer upp 11.00 och det är ju helt absurt. Vissa har privilegium .
Ja vi skall hälsa på hos Annelie och Daniel också. Fint ställe
men med massor att göra som det alltid är på sådana hus.
Tydligen en gammal skola lite ballt faktiskt.
 
Nå väl det blev en satans sen lunch men det kom i alla fall.
Precis där vid 15 kom päronen hem, dom har shoppat in för julen.
Så det är bara att köra in allt som skall in i källaren snackar lite och så
skall vi ta oss hem. Det kommer bli en mörkerkörning och jag kommer att
hata den som vanligt. Linus kommer att somna på vägen hem för han somnar i mörker.
Inga konstigheter överhuvudtaget.
 
Vi stannar på Sibylla och tar middag, Linus äter hemma sen för han är inte
så pigg nu blir bättre hemma hos mig. Ja vi skall väl då åka hem, Har
parkerat Bee och det är skönt med promenaden hem. Han 
vaknar till och det var ju bra då äter han bättre.
 
Kolla lite på TV och sen drar klockan som attan iväg.
Då skall vi sova bara, oj han sover ju redan.
Ja men då hoppar jag i säng :)
  
 
    Sov gott       
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0