Jag kommer närmare jul för varje dag.

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 49 
1711204
Barbara & Barbro
GRATTIS 
DAGENS CITAT 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
När klockan ringer och man känner att jag skulle behöva 
sova sådär 1000 timmar till, det är ingen rolig
känsla alls. Och på det kommer du
upp och upptäcker att osten är
slut, inte heller en bra
känsla.
 
 
Jag tar min tunna frukost, kaffe och smörgås (för filen är slut också)
Sätter mig här framför datorn och tycker att allt suger. Hur
kan man bara inte se till att något finns att äta??
Min man har varit hemma under helgen
och jag har jobbat tre kvällar....
 
 
Men tro inte att lat oxen kan gå eller åka för allt i värden till affären.
Nej då då har man legat på soffan och sovit eller spelat
datorspel...... Gubbjävel nu är jag så piss arg på
han tur att han har åkt igen annars skulle jag
ha sparkat på han.
 
 
Tar en kaffe till och tycker synd om mig själv en stund.
Kan ju ta en choklad kanske, MEN.....Vafan tro 
inte att dom finns kvar. fyra kexchoklader
Han har fått en familjepåse chips och
han har köpt en till och ätit upp 
mina choklader......
Men snälla Ari 
  
Jag tror på allvar att den där mannen
kommer att dö av hjärtattack inom en kortare
period, på allvar. Han är ju inte sann någon stan
över huvudlaget. Ja ja jag får nog nöja mig med en Werther´s
mjuk kola, tant godis säger min svärdotter :)
Då så nu skall min dag ta fart :)
 Mot jobbet och mitt uppgift i dag. Det blir
nog massa gnäll över att jag tog in Rami på söndagen.
Men det skiter jag i för jag vill bara att det skall vara bemannat,
och jag vet att tjejen har uteblivit förr. Skit i de mot jobbet.
 
Kommer dit och först blir jag inkallad till Eva,
ja det var nog de jag visste. Men jag sa som det var.
Jag kan ju inte bara sitta och vänta på att man skall ringa
eller inte. Så jag tycker inte jag har gjort något dåligt val.
 
Nu skall jag ösa på inne på avdelningen, jag hoppas det är OK.
Verkar lugnt men virvelvind jobbar i dag :), Silvia har ett
driv som jag kan bli helt slut av. Jösses vad hon kan
ligga i. Jag kan undra till vilken nytta???
 
Nå väl jag fixar lite i alla fall, min boende skall upp och jag har full koll
på den mannen. Det skall gå fort och det skall vara effektiv, for
inte ta tid, får inte dröja. Allt skall ske NU, gärna för
10 minuter sen. Härlig man.
 
Så kommer lunchen och det är matning och sen kommer disken.
Och i den vevan skall man också se till att andra är klara till
kyrkkaffet som kommer att vara borta i Huddinge
kyrkan och dess lokaler.
 
Men tyvärr jag kommer inte att delta i detta så det
ligger inte på mitt bord. Det får någon annan sköta. Möter Inga
i dörren och det verka bli lite panik på platsen, men vi skall bara ha en
boende med oss. Så det är inget att stressa om, allt kommer gå bra.
 
Jag tar Bee hem, jag skall passa en liten förkyld kille två timmar.
Thomas kommer till 16 och hämtar han. Då skall jag göra mig klar för
julbordet med jobbet. Men vad är det nu då??? Värk längst nacken och
strålar upp i huvudet. Nej jag har inte beställt detta. Lägger mig på sängen
en stund. Men det släpper inte, det blir värre, messar Lydiah att jag blir hemma.
Pallar inte, det är nog stress.
 
Kommer inte ur sängen förns 22, hur kul är detta???
Inte ett dugg jag bara tycker det är så tråkigt.
Trist som fan. Stänger dagen nu. 
 
 
    Sov gott      
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0