Jobbhelg :)

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 49   
171216
GRATTIS 
Assar
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Hoppar upp och göra morgonstök är rätt pigg i dag.
Det känns skönt att vara och jag kan behöva det
i dag känner jag. Dock är det för mycket med
alltid jobba så många dagar per vecka.
Men det går bra jag gillar mitt jobb.
 
 
Frukost :)
Ja  nu skall det njutas av god härlig frukost :)
Nyttig vet jag väl inte men god är den och i dag är det
yoghurt, musli, smörgås och kaffe. Lite vitaminboost har jag också.
Det låter ju bra så då hoppas jag att det är det också :)
 
 
Så nu till Bee för en färd till Huddinge där jag skall möta upp Maria.
Vi skall jobba i hopp och jag lova att plocka henne vid stationen.
Jag skall ju ändå till jobbet :)
 
Så då kom jag till avtalad plats vid bussterminalen (det heter väl så? ), 
Jag kom nog samtidigt som bussen kom in med Maria i. Så var
en annan kollega med också. Vi åker till jobbet och kommer
lagom till rätt tid. Vi tar kvälls rapport och sen tar vi
kaffe och det blir en bra morgon som avslutas
men en fin på hälsning av lilla Linus som
tomte med pepparkakor, han dela
fint ut dom.
 
 
Jag lunchen kom och det blev en fin stund, Silvia kommer så jag 
tar min lunch rast i 15 minuter. Jag kommer tillbaka och tar hand om disken.
Allt går så där fort och bra. Hoppas att alla är nöjda med det jag har åstadkommit.
Jag är nöjd och det är nog huvudsaken för mig, jag vet att de jag har hjälpt och tagit hand
om är nöjda och känner att jag gör deras dag.
 
Tack för mig vi ses i morgon :) Så det är bara att ta Bee hem.
Jag tycker Bee låter lite konstigt i bak låter liksom wobblar och skrapning.
Skall fråga gubben, jag är inte så bra på bilar och förlitar mig på mina nära och kära.
Jag möter min gubbe vid porten och vi lämnar in travet först sen är det bara att dra till Media Mark.
Gubben skall kolla något spel där.
 
 
Jag har nu full speed på vad vi skall köpa till kidsen,
Joline blir lätt klar med lite roliga saker, Haylie blir lite svårare med,
Linus ja du vad skall han ha??? Johanna och Amanda är klara, det är inget 
annat att göra än låta dom handla själva.
 
Jack är klar, Olivia och Elton vet jag inte. Men löser det säkert.
Ni far till stora Dollarstore i Kungens kurva. Det finns inge bra saker där.
Vi tar en titt på Toys "R" Us, tänkte lite möbler till dockskåpet....Men snälla.
Detta är inte sant 400 kronor för en våningssäng, ett bord, och stolar. Men va hur 
kommer det säg?? Jag skulle inte hala huset.
 
 
Nu går vi där i från här var inget att ha.
Jag får titta hemma i Tumba sen när jag är ledig.
Men vi tar oss till Sibylla för lite middag :) Den satt fint.
Ari får ett telefonsamtal från Jerry. han kommer över och vill ha kaffe.
Vi båda blir lite spekulerande, vad är på G nu?? han kommer bara så där och utan barn??
Massa saker på G och det är ju inte klokt vad det går runt i huvudet. Man hinner tänka allt innan han kommer.
 
 
Men det var lugnt och han skall på bio med Rickard. Här får jag
också reda på att Olivia gillar att måla, julklapp fixad. Elton leker med bilar.
OK fixad den också då. Så det blir bra hoppas jag. Nu är det jag och gubben hemma
vi skall bara se på TV och slappa. Kommer att vara skönt.
  
 
    Sov gott      
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0