Jobbig dag.

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 48     
 
171130
 GRATTIS 
Andreas & Anders
 
 
I dag skickar jag ett hälsning till min mamma i himelen 
Grattis på din 95 års dag <3
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
En dag som denna är lite extra jobbig.
Min mamma skulle ha blivit 95 år i dag. Jag saknar
henne så ofantligt mycket och jag kan nog aldrig riktigt komma 
över hennes bortgång. Hur banalt det än låter så är jag så olycklig i denna stund.
 
 
Har haft morgon stund med guld i mun.
Nu skall jag egna min tid till en frukost deluxe.
Har lite att stå i i dag skall fixa blommor hos mamma
och pappa, även hos Greger.
 
 
Men som alltid börjar man på ruta ett, nu är den passerad och
även ruta två så då kommer ruta tre, ner till bilen och en sväng till Camilla
på en fika och köra henne till jobbet och Linus till dagis, jag skall ju ändå till sjukgymnasten :)
Så planerat dagen in i minsta detalj för att maxa denna dag. Jag tar nu mig till Aleris, Storvreten.
 
OK inte i dag tar fel dag lite snopet men vad gör väl det??
OK kommer tillbaka på rätt dag då :) Far hem och städar och fixar
med lyktan jag fick av Camilla till mamma och pappas grav, det kommer
se ballt ut. Kort kommer. Städa och julpynta lite.
 
 
 Snacka om att det blir bra med julen nu också.
Har pyntat och fixat kort kommer senare men i helgen skall
dom vara här. Så jag har massa kort att ta farm då jag skall fixa mil fina tavla.
Men hinner inte det nu skall ner till centrum och fixa saker och sen till graven det ingen ro alls.
 
Nu har jag fixat de mesta och skall plocka Linus, julpyssel hos Camilla.
Så Linus är på hugget att fixa jul dekoration. Vad det blir vet vi inte. Kommer till
Brinken och då kommer pyssel fram, Här skall meka i hopp en Rudolf med röd mule.
Kan vara svårt. Kort på han kommer också senare. Måste lägga dom på FB först för att
sen hämta dom till Bloggen. Ny mobil så jag har inte laddat ner de jag behöver till att få ner korten.
 
Så middag kyckling currysås och ris helt i min smak
Hon är duktig min dotter att kocka. Så vi tar kaffe och då ramlar
Thomas in. Han har besiktat bilen. Lite kaffe på maten och så är det nog
hög tid att dra sig hem. jag skall jobba i morgon så... sängen väntar.
 
Väl hemma händer det som bara jag blir irriterad på.
Internet går ner efter ett strömavbrott.
Bajs också.
 
Nu kan jag inget mer göra utan hoppar i säng och försöker somna. 
 
 
    Sov gott      
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0