Jul i Ärla del två

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 50
171224
GRATTIS 
Eva
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Del två av dagen fortsätter med bil resan ner till Ärla.
Jag åker med Thomas och Camilla. Det tar sin tid men
till slut är vi framme. Jag packar in i huset och sen är det bara
att kolla läget med allt här och nu.
 
Linus och jag i bak så nu är vi på G.     Lite grått på vägen ner :)
Thomas vid ratten och Camilla kartläsare ha ha ha
 
Så det är ju bara att köra på med jul mat och det som skall fixat.
En helt underbar dag och kväll. Vi var 18 st och det var så
kul. Hoppas på bra firande igen nästa år.
 
Här kommer kort från Julafton.
Camilla med mina barnbarn. 
 
Thomas och Jimmie tänder lillbrasorna.         Den fina granen med paketen        
 
Camilla och Joline  Haylie ,Amanda, Linus och Johanna
 
Värd paret i klädda julklädsel  Kim var med 
 
 Thomas och Linus.    Barnen kollar in kalle.
 
Jag och gubben                       Tomten kom till Ärla två gånger. 
 
 Fina Haylie      Nisse gammelfarfar
Julspel på G

Tack för en trevlig och lyckad jul.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0