Julafton i Ärala

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 50
 
171224
 
GRATTIS 
Eva
 
DAGENS CITAT
 
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
 Jag vill bara lite snabbt tala om att del två och kort sätter jag nog in 
i morgon när jag är hemma och allt är lugnt och stilla.
Så dl ett kommer här lite från morgonen.
Jag startar med min frukost.
 
Det är ju julaftonsmorgon och här skulle
vi ha grötfrukost om jag hade barn.
Alla skulle vara uppe vid åtta
och vi äter tillsammans.
 
Och nu när man är äldre och skall åka i väg och fira jul så blir det ju lite annat.
Men det är ju helt OK då jag är uppe före gubben och han vill sova ett
tag. Ja sen är det ju inga barn hemma här nu :) Bara två
föräldrar som heller inte ärter tillsammans.
Nu har jag gjort färdigt inlägg om
frukost. Ha ha
 
Min fina dag kommer nu vara så att jag skall åka med Camilla, Thomas och Linus
till Ärla vid 10 tiden så jag skall nu göra mig i ordning och ta en kaffe på detta 
så har jag gjort en liten kort del ett av julaftonsdagen. Det kommer att 
vara massa folk i Ärla 18 st tror jag. Lite så där oj vad många.
Men stor familj kräver storslagna firande :)
 
Nu är jag tillbaka i morgon tror jag med kort från i dag :)
Del två kommer :) 
 
GOD JUL
 
tACK FÖR ATT DU LÄSER MIN BLOGG.
 
 
Sov gott
 
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0