Ny spännande vecka på G

 

SUPER FARMOR BLOGG
    V 50 
 
1711210
 
GRATTIS 
Daniel & Daniela 
DAGENS CITAT 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
 
 Vakna av att jag ligger på min mage, då har jag stora
svårigheter att komma upp. Ryggen viker sig liksom åt fel håll.
Väldigt märkligt men så är det, jag får ont och onödig värk i ryggen.
 
Till slut kommer jag på fötter och tar mig ur sängen. Ingen
bra start på min dag men den blir väl bättre. Jag startar med min frukost
och lite ljus som lyser :) det är vackert och vi har lite snö utanför fönstret :) Är inte
de vackert ? Jag tycker hela landskapet går från grått till vit och så fint. Jo jag vet att många
inte gillar snö, men det är finare med vitt än slaskigt grått det kan ingen säga emot.
 
 
Nå väl man får skotta fram bilen , man får skrapa bilen och den är kall.
Men på med handskar och täckbyxor så är det nog inte kallt alls.
Rätt klädsel efter rätt väder så ä'r alla väder bra. Nu snackar
jag fröjd för ögat :) Ögat och sinnet tycker det är finare
med vitt ute än grått :)
 
 
Jag tar min frukost och känner att det är så behagligt 
med morgon stund och frukost. Njuter av den till 100% som alltid.
Skall läsa lite nyheter och ha koll på världen. Det är nu dags för min dusch
som skall komma skall bli skönt.
 
 
Camilla ringer och vill hänga på till Johansson, jag skall hämta
lite ljus och även lite varm kräm :) Behöver till min nacke.
Men först skall jag ner till Salem och lämna in
bokföringen för LWK. Så  Hej alla, hej
Jenny. här är LWK´s bokföring.
Behöver lite mappar.
 
 
Ja det var det jag är nu på G att plocka upp Camilla, det är rätt moddigt ute så
jag kör försiktigt. Camilla kommer och vi drar till Bremora, här bor Camilla
Johansson. Vi tar en kaffe och vi snackar om ditt och datt.
Kul att träffas det blir inte så ofta.
 
Nu skall vi iväg för att hämta Camillas medicin, järn koncentrat.
Hon skall få det intravenöst. Men lite lunch också. Jag och
Camilla träffa Patrick Kullman, skit kul tycker jag.
Det var inte i går. Hans son är sex år oj
vad tiden springer i väg.
 
 
Nu skall vi till vårdcentralen och det är ju Camillas medicin dags.
Det tar ju sin tid och det vill jag lova att det gör, en flaska in i venen tar sin tid.
Nu så är hon klart. Jag kör henne till jobbet då hon börjar 14 men vi kom till klockan 14.15.
Jag skall nu till Willys och handla jag skall sen till dagis för att plocka upp Linus.
 
Hem med alla saker och varor sen är det bara att invänta Thomas som slutar 16.00
Han skall också plocka ner min låda med ljus till mig. Han är så snäll hoppas
han hittar den nu. Jag vill verkligen ha mina ljus. Men han hittar dom
inte så det är så synd om han. Han leta järnet.
 
 
Vad skall jag ha till middag??
Ja just det jag köpte ju en paj. Köttfärspaj det
kommer och det blir gott. Jag är lite hungrig och det är
ju nu sent så middag på hög nivå..
 
Och så skall jag ge råttan lite kvälls mat, hittar henne inte.
Till slut hittar jag henne hon har grävt ner sig och täckt lite papper
över sig. Hon har somnat in. Vila i frid skitz.
 
Då skall jag kolla tv och bara vara.
 
 
    Sov gott       
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0