Semester fortsätter

 
SUPER FARMOR BLOGG
V 52
 
 
171227
Dag 361 på året
GRATTIS 
Johannes & Johan
 
DAGENS CITAT
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
 När man vaknar och inte vill gå till tvättstugan :)
När man vill sova för det är jobbigt att gå
upp, men man måste, vad gör
man då??
 
Inget svar?? Eller skall man skita i tvättstugan?? Men jag
är ju uppe nu så då kan jag lika gärna gå ner eller?
Ja det är ju nu detta, och jag känner mig själv
så jag kommer att gå ner i tvättstugan.
 
 
Hinner med lite frukost.
Fil och musli kan ju vara något
att starta dagen med och sen kaffe. Inte
helt fel kan jag tycka. Ja det får vara så. Passar
på att läsa lite nyheter också. Världen kan ju ha gjort något
intressant :)
 
 
Då är tvätten klar och min man vill att vi skall äta något på tu man hand.
Ja jag skall bara duscha och byta om, det går fort och du är ju inte
klar heller. Så då är det bara att köra på, Jag är klar på 10
minuter och min man på en timme. Jo det är sant han
skall bara kolla lite grejer på nätet. Helt otroligt.
Nu skall vi åka i alla fall.
 
 
Var lunchar vi??
Det är i Masmo säger han.
OK har vi varit där?? Nej säger han.
Men när jag kommer dit så har vi varit där,
Camilla, Thomas, jag och du. Och du och jag har
varit här också förut. Men det kommer han inte ihåg.
 
 
Vi äter och det är gott och jag är nöjd. Som alla män runt 50+,
har även min gubbe hamnat i en slags ålderskris. Nu tittar han efter en
motorcykel. Ja han får titta best han vill. Det skall inte bli någon i alla fall. Jag känner
att jag inte vill bli änka riktigt ännu. Han vill i alla fall ah en.
 
 
Jag kollar om Erikshjälpen är öppen, men nej då inte i dag.
Så vi åker till Vårby Gård och kollar på loppis. Men det 
finns inget, vi åker till Skärholmen.
 
 
Massa människor är det och vi springer på Patrik Lindblom.
Det är ju helt galet men kul. Han är här med sina barn.
Och det går bra för han, Lycka till med allt Patrik
och kom över, vi bor kvar i Tumba  så hör
av dig.
 
Vi tar en glass efter vi har tittat på Dressmann åt gubben.
Han hitta inget och han var inte så nöjd heller med
utbudet. Så tragiskt., Vi beslutar oss för att
handla. Hemma i Tumba. Det är lika
så bra.
Vi skall nu också se till att få lite mat i kylen :) 
Vilket är bara bra då det är tomt. Men
Inte överdriver bara lagom. 
 
Hem och så är det en semesterdag som skall njutas av.
Låt se vad gör vi??? Inget kollar film och lite så där
annat som bara man gör vid ledighet :)
Seg kväll med absolut inget
viktigt i åtanken.
 
Eftermiddag blir till kväll och sen blir det läggdags.
Skönt att komma i säng bra tid, jag skall trotts allt jobba på
lördagsmorgonen. Så njuta av sängen.
 
 
Sov gott
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0