Skall se lucior på jobbet hoppas jag

 
SUPER FARMOR BLOGG
    V 49 
 
Luciadagen
 
 
171213
 
GRATTIS 
Lucia
DAGENS CITAT 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG 
 
 
Ny morgon en smula trött men det är lite så
nu för tiden jag är sliten och jag är trött.
Jag kan tänka på min mamma när
jag är trött. Hur orkade hon hjälpa
mig så mycket??
 
Ja det är fantastiskt att hon var så pigg som hon var.
Två barn och en massa ungar som hon höll i styr.
Killarna var ju så aktiva på fel sätt. Camilla 
och Ellie var mer stillsamma.
 
Nå väl är uppe med tuppen och skall till Brinken, Linus har Lucia och 
jag skall se han för första gången :) Det kommer vara så kul..
Han har inte varit med i tåget förr, hans första var förra
året och då jobba jag, Och åren innan har jag
sätt Jolin och sen även Haylie :)
 
 
Jag skall titta till median lite och se nyheter i stora lass.
Man vet aldrig vad den där Trump har för sig, eller
alla coola killar som tror dom är balla när dom
förstör livet på andra människor. Hala
vägar är det också. Kan vara mycket
nyheter.
 
Så i dag blir det spännande.
Jag har nu haft morgon stök och skall nu
återgå till min frukost och se att allt är som det skall.
Inga som helst konstig heter. Klockan är nu dags att åka till Brinken
och se årets första Lucia tåg.
 
 
 Det var så fint att se alla små barnen :) dom kämpa som riktiga
vinnare allihop. Linus sjöng med hela kroppen och det
är så fint att se hur dom lägger hela sitt liv i
sången och rörelserna.
 
Det tog allt som allt lite mer en än timme.
Vi åker tillbaka till brinken och jag tar en kaffe.
Thomas tar och åker i väg till jobbet och jag skall hem
för att släppa in en dörrläggare. Fatta att jag skall leva i ett kaos igen.
Just nu, just innan jul. Snälla människor jag dör av inre stress och jag mår så
dåligt av detta. Men biter i hopp och fortsätter att leva som man skall.
 
Camilla och Linus skall komma till jobbet och visa upp tomten.
Det kan vara kul för de gamla :) Jag skall först bara till
Salem för lite massage. Hoppas det fungerar i dag
min nacke är...olidlig ibland.
 
Nå väl ligger på britsen och får bara skön massage :)
Marit är så duktig, hon kan massa saker. Skall 
ta akupunktur i januari för nacken.. Detta
tar en timme så ont om tid för att vara
på APT sen.
 
Hem...Camilla säger stopp eller rättare sagt hojtar STOP!!!!
Hela golvet är spacklat och det är blött och man får 
inte gå på det. Hon och Linus är fast i mitt
vardagsrum och jag i trappan :)
Vilken syn, Linus kan inte
komma till jobbet i
dag :(
 
Nå väl jag skall i väg så jag lämnar dom i mitt vardagsrum och
jag tar Bee till Huddinge. Nu skall jag på möte, blir lite
rastlös av att sitta där och lyssna, jag har lite svårt
att bara sitta så lång tid. Benen vill liksom gå och
röra på sig. Men det är gott kaffe och
lussebulle till smart lunch PH.
 
Så nu skall jag jobba och det är med Sevim och det kännas
lite bra och det är inte alls någon större rotation på de :)
Ja allt kommer på plats och allt går så bra som
det skall Jag tar det lite piano i dag och 
blir klar till mitt pass är klart.
 
Tackar för mig och nu skall jag bara hem. Lite ont i min tumme och nacke.
Bra början på slutet av veckan. Som det skall, jag har ju en helg att
göra så det blir nog full gas och det ser jag fram emot :)
Jag vill inte att helgen skall bli störd på något sätt.
Men vad gör man med slit skador??
 
Hemma sitter min man och filosoferar jag ser stöket och får ångest.
Satan i gatan. Men inget jag kan göra direkt :) Jag tror att
det blir bra till slut, hoppas jag. Nu skall jag bara ringa
Ellie hon opererar mandlarna i dag :) Hon är
säkert trött men fem minuter kan hon ta.
Efter omständigheten mår hon bra :)
Då kan jag sova nu. 
 
 
    Sov gott      
 Det är ord som är bra.
SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0